Zwanger na vreemdgaan -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Zwanger na vreemdgaan

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Enkele weken geleden ben ik met een andere vrouw dan mijn partner naar bed geweest. Door de spanning hebben we vergeten een condoom te gebruiken.
      De volgende dag had ik hier uiteraard ontzettend veel spijt van, maar zijn wel heel veel dingen duidelijk geworden in mijn bestaande relatie.
      Mijn partner weet inmiddels over mijn misstap en we hebben samen besloten er voor te vechten.

Echter nu 3 weken later vertelde de andere vrouw mij dat ze zwanger is. Mijn wereld staat op instorten. Ze wil het kind houden, maar niets meer met mij te maken hebben. Ik wil geen kind bij een andere vrouw. Kan ik haar dit dwingen?

Please help mij, ik ben echt ten einde raad!

Anoniem
        Post count: 0

Zij mag voor abortus kiezen, mits op tijd en na bedenktijd. Haar daartoe dwingen zou een ernstig misdrijf zijn.
        Als het kind er is zijn er nog een paar vragen: of jij voor kosten op moet draaien (ik denk het niet), of jij contact kunt afdwingen, of zij (denk het niet), of het kind mag weten dat jij de vader bent (denk het wel).
        Allemaal vreselijk maar na je stommiteit is er niks meer aan te doen.

Anoniem
          Post count: 0

Beste Onzekere Man, Met belangstelling heb ik je verhaal gelezen. Dat moet een moeilijke situatie zijn.Ik werk voor Endemol en voor een pilot (dat is een proefaflevering) ben ik op zoek naar mensen die in hun relatie te maken hebben gehad met ontrouw en daarover zouden willen vertellen. Ik vroeg me af of jij dat zou willen. Je kunt mij bereiken op 020 8931363 of thysia.huisman@endemol.nl. Groeten, Thysia Huisman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Zwanger na vreemdgaan
        Mijn informatie: