Zou je willen weten dat je partner vreemdgaat? -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Zou je willen weten dat je partner vreemdgaat?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Mijn vraag is of partners liever in onwetendheid leven over de ontrouw van hun geliefde of het toch liever willen weten ondanks al de pijn die het met zich meebrengt.
      En verder, wie is dan de aangewezen persoon om het jullie te vertellen? Je partner? Een vreemde, een vriend of vriendin? Of de desbetreffende minnaar of minnares?

Anoniem
        Post count: 0

Ik ben een man. Ik zou het niet zo erg vinden als mijn vrouw eens vreemd ging. Als dat nu is wat zij eens wilt proberen en als het haar gelukkig maakt, dan heb ik dat voor haar over.
        Natuurlijk zou het dan leuker zijn als zij mij dit zou zeggen en het niet geheim zou doen.
        Ik weet dat ik een rare ben, maar er zijn ook mensen, die af en toe eens vreemdgaan niet zo heel erg vinden.

Anoniem

ik dacht altijd dat ik het niet zou willen weten. Ben er 2 maanden geleden achtergekomen dat mijn vriend van 7 jaar een paar x is vreemdgegaan en ben toch wel blij dat ik erachter ben gekomen. Het was al een tijdje een beetje matjes tussen ons en ik vroeg me telkens af wat er toch aan de hand was. Het was een kwestie van tijd tot we er een punt achter zouden zetten. Vanaf het moment dat ik weet wat er gebeurd is, gaat het eigenlijk veel beter tussen ons. Hij heeft paniek gekregen om zijn gezin kwijt te raken en ik realiseerde me ook dat ik hem niet kwijt wil. We doen nu veel beter ons best en praten meer. Het moet natuurlijk niet nog een keer gebeuren maar dit heeft onze relatie wel gered.

Anoniem

Ben zelf ooit vreemd gegaan. Heb na een jaar alles eerlijk opgebiecht, maar eerlijk gezegd had ik gewenst dat ik dat nooit had gedaan, na het opbiechten ging het helemaal mis terwijl het vreemdgaan eigenlijk niks betekende voor mij en ik dat ‘hoofdstuk’ eigenlijk achter me had gelaten en 100% met haar wilde doorgaan. Het mocht niet meer zo zijn en eigenlijk heb ik nu meer spijt van het opbiechten dan van het vreendgaan zelf… Ik mis haar vreselijk (zelfs nu nog na 4 jaar).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          Reageer op: Zou je willen weten dat je partner vreemdgaat?
          Mijn informatie: