zo verward

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  patrick 3 jaren, 5 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Om te beginnen zijn mijn man en ik nu een aantal weken bezig met relatietherapie. Onze relatie was een sleur geworden en ik heb door zaken uit het verleden nu pas ontdekt wie ik werkelijk ben. Een tijdje terug kreeg ik op facebook een vriendschapsverzoek van een onbekende man die er erg lekker uit zag op zijn profielfoto( ontblotetorso met een indrukwekkend sixpack). omdat ik nieuwsgierig was waarom hij vriendjes wilde worden heb ik hem toegevoegd. Hij begon me daarop een berichtje te sturen van “jammer, getrouwd “. doordat we nu vriendjes waren kon hij dat natuurlijk op mijn profiel zien. Ik reageerde laconiek met ja hellaas haha. Maar toch vond ik het wel opwindend dat zo’n lekkere man mij zag staan. Ik heb het aan mijn man verteld en hij vroeg of ik deze casanova ook meteen weer wilde verwijderen als vriend. Dat heb ik toen gedaan. Nu kreeg ik afgelopen week weer een berichtje van hem. Gewoon, normaal. Hij vroeg of ik ook sportte dus ik zei ja. Hij gaf aan van sportieve vrouwen te houden waarop ik hem eraan herinnerde dat ik getrouwd was. Hij vond het geen probleem en begon meteen te flirten. Dat het toch wel leuk was, dat ik mooie.borsten had en verandering van spijs deed eten zei hij. Ik heb hier niet meer op gereageerd maar moet toegeven dat zijn berichtjes mij wel behoorlijk opwinden. Ik moet me echt inhouden om niets terug te tikken. Ik yeb het wel eerlijk tegen mijn man verteld en hij vroeg of ik die vent wilde blokkeren op facebook. Dat deed ik om het de vopgende dag weer ongedaan te maken maar dat weet mijn man niet. Ik weet nu niet goer wat te doen. Ik wil echt zo graag via die berichtjes verder met hem kletsen maar ik wil mijn man niet bedriegen (of toch wel maar durf ik dat niet toe te geven)? ik hou echt superveel van mijn man maar ik wil de spanning ook. In onze relatie vind hij andere dingen op seksueel gebied spannend dan ik en ik weet dat hij mijn fantasie niet wil vervullen. Wat moet ik doen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: zo verward
    Mijn informatie: