zo stom!

zo stom!2016-05-30T10:35:19+00:00
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
      Post count: 0

Begin dit jaar had ik er al op gezet dat de affaire gestopt werd. Ben daar kapot van geweest inclusief hartklachten en longklachten. Hij heeft me een aantal maanden genegeerd. Tot op een dag dat hij aan mijn collega(tevens ook mijn nichtje) vroeg hoe het met me ging. Heb hem toen nog een paar dagen gegeven om zelf op me af te stappen maar dat deed ie niet en ben toen zelf maar op hem afgestapt. Gevraagd waarom ie niet zelf naar me toe kwam. Angst zei hij. Daarna ging de communicatie wel iets beter maar nog steeds niet zoals gewild. Het leek alsof ik tegen een muur praatte. Pas toen ik boos werd en zei dat ik er helemaal klaar mee was en nu helemaal niets meer wilde weten van hem, toen pas wilde echt praatte alleen wanneer wist ie niet. Ik wist dus al dat het niet zou gebeuren maar dankzij mijn collega heeft ie er wat meer vaart achter gezet. Ben naar hem toe geweest naar hem geluisterd en vertelt wat ik wilde. Ik wilde gewoon de goede communicatie terug die vorig jaar ook hadden. Waarop ik de vraag kreeg…alles? Hij wilde dus alles terug, baalde dat hij Was gepakt Door zijn vrouw en zou het zo weer met me doen. En ook ik zou het zo weer doen…zo dom! Het enige wat ie al gelijk zei dat ie niet bij zijn vrouw weggaat en of ik dat begreep. Nee begrijp ik niet…wat moet ie met mij als ie toch niet bij haar weggaat? Kreeg ik geen antwoord op. Hij wilde stoppen omdat ie bang was….maar waarvoor geen idee? Krijg ik geen antwoord op.. Ik heb hem gezegd dat als ie alles weer wilt hij het initiatief moet nemen anders gebeurt er niets. Ik voel me emotioneel dood en probeer het advies wat ik gekregen op te volgen…geniet maar zonder verwachtingen. Dus dat probeer ik want geniet nog steeds van de seks met hem die we dus ook weer gehad hebben. Ik weet het..het is stom en ben dom bezig maar je moet toch iets doen om me weer levend te voelen. Ik weet het ook allemaal niet meer en laat het maar op me afkomen.

Enjoy without expectations!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: zo stom!
    Mijn informatie: