Zij is verliefd op een ander

//Zij is verliefd op een ander
Zij is verliefd op een ander-001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Zij is verliefd op een ander

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Hi,

ik heb dit dus nog nooit gedaan, zo’n forum maar ik weet het zelf niet meer…….

Afgelopen donderdag heb ik ontdekt dat mijn vrouw (2 jaar getrouwd) verliefd is geworden op een knul van 21. Het zou al een tijdje duren. Ergste van dit hele verhaal is dat hij samen met haar werkt, hij is een chauffeur en zij doet de planning. Het zou lichaamlijk nits zijn gebeurt, waar ik er niet veel van geloof. Als je verlifd bent is er altijd een lichaamlijk aantrekkings kracht, tenmisten een kus.

Het is een jonge jongen die veel problemen heeft en was vrij vaak bij ons thuis, eerlijk gezegd bijna dagelijks. Ik zocht daar verder niks achter want ik vertrouwde mijn vrouw volledig en hem eigenlijk ook. Toch ze zijn verliefd geworden en alles voor mijn ogen. 5 weken laang leugens over hoeveel ze nog van mij hield, hoe gelukkig dat wij waren, hoe fijn dat wij hebben etc etc…….

Afgelopen donderdag, kreeg ik een vreemd gevoel en heb haar gsm genomen. Daar stond ik dan, een sms te lezen “Liefste, ik wacht op je!! Ik hou van je” Ben door het dak gegaan!! Ik kon ze bijna direct confronteren en zij gaven het toe.

Na veel geruzie, veel drank, uiteen lopende gedachten heb ik haar voor een keuze gesteld; per direct verbreekt ze alle contact met hem en wij proberen verder of per direct stopt het voor ons. Zij heeft haar keuze gemaakt, zij koos voor mij maar……….er altijd een maar. Het was meer door rationeel te denken dan met haar hart. Wij hebben pas een huis gekocht, wij hebben een zoontje van 20 maanden etc etc.

Hoe los je zo iets op? Hoe moet ik reageren? Hoe moet zo iets verder? Ik wil geen rationeel uitkomst zijn, ik wil haar hart. Ik haar man zijn in hart en ziel. Alleen het gedachte maakt mij gek. Ik hou nog steeds ontzettend veel van haar en ik wil niks anders dan met haar oud worden maar niet met het gedachte dat haar hart bij een ander is.

Ik hoop dat jullie een uitkoms voor mij hebben want ik word er gek van.

Bijna doorgedraaide 40-er

Anoniem
        Post count: 0

Hier zou ik ook niet zo vrolijk van worden. Wij zijn 8 jaar getrouwd en 18 jaar samen. En hebben 3 kinderen. Ik ben erachter gekomen dat mijn vrouw telefonisch contact kreeg met een man die ze net had ontmoet. Daar ben ik zelfs bij geweest, dus wist wel wie het was. Echter ik had nooit verwacht dat ze nummers zouden uitwisselen. Vond het ook zeer ongepast. Ook hebben ze SMS contact gehad. Toen ik haar ermee confronteerde loog ze. Dit om me niet te kwetsen, vervolgens gaf ze toe dat ze contact had. Dit zou puur een luisterend oor zijn omdat we in time out zitten. Dit hadden mijn vrouw en ik samen besproken om even rust te creeeren. Die man was gescheidenen begreep haar. Ze gaf aan dat ze openstond voor aandacht, dit omdat ze deze van mij niet kreeg. Dit heeft mij dan ook diep gekwetst. Ik wilde ervoor gaan, maar nu is mijn vechtlust weg.
        In jouw geval denk ik dat het vertrouwen enorm is geschaad, of er nu wel wat fysieks is voorgevallen of niet. Het is minimaal emotioneel vreemdgaan. En dan nog in je eigen huis. Ik vind dit zee ongepast.
        Maar het losloten van je vrouw is het moeilijkste. Dit is toch een proces waar je doormoet. Ik wens je dan ook veel sterkte.
        Voor mij zou het einde relatie betekenen.

Anoniem

Beste Maxman,
          Met belangstelling heb ik je verhaal gelezen. Ik kan me voorstellen dat je onmacht voelt in zo’n situatie.
          Ik werk voor Endemol en voor een pilot (dat is een proefaflevering) ben ik op zoek naar mensen die in hun relatie te maken hebben gehad met ontrouw en daarover zouden willen vertellen. Ik vroeg me af of jij (en eventueel ook je vrouw) dat zou willen. Je kunt mij bereiken op 020 8931363 of thysia.huisman@endemol.nl.
          Groeten, Thysia Huisman

Anoniem

Het is een pijnlijke situatie als je liefde niet beantwoord wordt op de wijze zoals jij deze zelf graag ziet! Als je wilt werken aan je relatie, vooral die met jezelf en wil leren hoe je je hierin staande kan houden, raad ik je relatietherapie aan. Hierin gaat het over het behoud van zelfrespect en eigenwaarde, en om voor jezelf de liefde levend te houden.
            Mocht je me nodig hebben, bel me gerust op 06 52573742 of kijk op http://www.bijmijrelatietherapie.nl
            Je bent van harte welkom!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          Reageer op: Zij is verliefd op een ander
          Mijn informatie: