Wie wil er discreet met mij vreemdgaan?

Home Vreemdgaan forum Wil je vreemdgaan? Hier vindt je gelijkgestemden Wie wil er discreet met mij vreemdgaan?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Karel 1 maand, 1 week geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Via via kwam ik op dit forum terecht. Ik heb een fijne relatie waarin alles lijkt te kloppen op 1 ding na. Mijn seksdrive is veel groter dan die van mijn vriendin. Ze heeft vaak geen zin en gemiddeld doen we het maar 2x per maand (ik ben 27…) en dan ook nog vaak op mijn initiatief. Ook in bed vliegen de vonken er niet vanaf, ik moet ook hier weer alle initiatief nemen en vaak ligt ze erbij alsof het haar niet veel uitmaakt. We zijn nu al 3 jaar verder en nog steeds is het dezelfde slechte seks. Eigenlijk baal ik hier vreselijk van, want verder is ze het meisje van mijn dromen. Heb het er ook al vaak met haar over gehad, maar ze zegt dat seks voor haar niet zo nodig hoeft (knuffelen enzo vindt ze wel fijn), ze heeft gewoon van nature weinig zin. Ik weet dat ik dit zo niet de rest van mijn leven ga trekken. Dus heb voor mezelf de knoop doorgehakt en ben dus op zoek naar een leuke (knappe) meid die in een soortgelijke situatie zit (of niet) en haar seksleven ook graag wilt verruimen. Ik weet dat het niet netjes is, maar ik zie geen andere oplossing. Ook lees ik verhalen op dit forum van mensen die vreemd gaan en die dat als een verrijking van hun leven zien. Dus in sommige gevallen lijkt het positief uit te pakken. Dus, bij deze mijn oproep. Welke leuke meid tussen de 20 en 35 ziet wel iets in een (of meerdere) seksdate(s) zonder verdere verplichtingen in de regio Den Haag? Ter info, ik ben een sportieve, niet onapetijtelijke gozer. Je kan me mailen op samvred@gmail.com… Ben benieuwd!

#6900 Reactie

Anoniem

Als zij het meisje van jou dromen is kan je daar beter je energie in stoppen. Waarom probeer je het probleem niet echt te achter halen? Ik weet natuurlijk helemaal niks van je relatie dan alleen het bovenstaande. Echter denk ik dat je je af moet vragen waarom haar libido zo laag is en wat daar aan te doen is

#6901 Reactie

Anoniem

Ben man van 52j en al 26 j in monogame relatie
          Seksueel hebben we altijd al op twee verschillende niveaus gezeten.
          Mijn partner heeft een laag libido ik een groot
          Praten, seksuoloog, erotische films kijken etc, het heeft allemaal niets uitgehaald
          Je bent wie je bent en als je seks als een opdracht beschouwd is het niet leuk.
          Wil mijn partner niet kwijt, maar blijven masturberen tot mijn tachtig is geen optie.

Vandaar ben ik op zoek naar mijn ideale seks soulmate, een vrouw die samen met mij heerlijke seks wil beleven.
          Samen onze erotische dromen waar maken met respect voor elkaars wensen en verlangens.
          Welke dame, huismoeder, weduwe, heeft dit zelfde verlangen en is ook op zoek
          Graag mailtje met foto
          Fredraket3@gmail.com

#6902 Reactie

Anoniem

Had precies hetzelfde. Mijn vrouw is een geweldig mens maar in bed wilde ik gewoon meer dan wat ze me te bieden had. Iemand vertelde me over Victoria Milan, en k heb me toen gewoon uit nieuwsgierigheid een keertje ingeschreven via http://track.victoriamilan.com/tiny/QvvkB. Heb nu een paar keer een leuke date gehad, misschien heb jij er ook wat aan 😉

#6903 Reactie

Anoniem

Ik ben gas van 18 en wil ook wel komen naar u laat maar wat weten

#391035 Reactie

Karel

Mijn grootste wens is eens vreemdgaan met een dikke vrouw regio groningen. Wie? Mail me dan op: karelbbw@hotmail.com

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              Reageer op: Wie wil er discreet met mij vreemdgaan?
              Mijn informatie: