Wat zou ik moeten doen?

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Wat zou ik moeten doen?

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Agatha 2 jaren, 9 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Goedenavond,

Mijn naam is chantal en ongeveer 2 jaar geleden is bij mij het volgende gebeurd.
      Een vriendin van mij, ongeveer 10 jaar ouder, heeft een man met 2 kinderen. Ik ben al heel lang vrijgezel. De man van haar had altijd seksuele nijgingen naar mij als hij aardig wat biertjes had gedronken. Op een avond gingen we met nog 2 vrienden bij haar man eten en een film kijken, alleen na het eten gingen de twee mannen toch naar huis en bleef ik dus met haar man over, zijn vrouw (mijn vriendin) was een weekendje weg. We hadden die avond aardig gedronken. De film was nog geen 5 minuten bezig en haar man nam gelijk zijn kans. Ik ging hierin mee terwijl ik eigenlijk met tegenzin en in mijn achterhoofd wist dat ik dit niet kon maken. En toch liet ik mij met hem meegaan (drank mag geen excuus zijn, maar had dit nooit gedaan als ik nuchter was). We kwamen zelfs in bed terecht, maar na nog geen minuut zei ik dat ik dit echt niet kon maken tegenover mijn vriendin. We kunnen dit echt niet bekent maken, want dan valt zijn gezin en een hele grote hechte vriendengroep gegarandeerd uit elkaar. Dat is dus ook nog niet gebeurt. Maar toch zit ik met een schuldgevoel naar mijn vriendin die toch altijd voor mij klaar staat en altijd lief voor mij is, echt een schatje. Maar toch zou dit haar gezin kunnen stuk maken en dat vind ik het ook weer niet waard. Vind het gewoon moeilijk om met een geheim te moeten leven..

Wat vinden jullie….moet ik dit vertellen of dit in de doofpot gooien???

#6341 Reactie

Anoniem

doofpot

#6342 Reactie

Anoniem

Absoluut doofpot inderdaad. En nooit meer alleen met haar man samen zijn.

#7701 Reactie

Jainkamlesh

Oh yeah, fauloubs stuff there you!

#7724 Reactie

Daniel

Your answer was just what I nedeed. It’s made my day!

#10704 Reactie

Dalton
                #14275 Reactie

Agatha

That’s a smart way of lokonig at the world.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                Reageer op: Wat zou ik moeten doen?
                Mijn informatie: