Wat zou ik moeten doen? -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Wat zou ik moeten doen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Goedenavond,

Mijn naam is chantal en ongeveer 2 jaar geleden is bij mij het volgende gebeurd.
      Een vriendin van mij, ongeveer 10 jaar ouder, heeft een man met 2 kinderen. Ik ben al heel lang vrijgezel. De man van haar had altijd seksuele nijgingen naar mij als hij aardig wat biertjes had gedronken. Op een avond gingen we met nog 2 vrienden bij haar man eten en een film kijken, alleen na het eten gingen de twee mannen toch naar huis en bleef ik dus met haar man over, zijn vrouw (mijn vriendin) was een weekendje weg. We hadden die avond aardig gedronken. De film was nog geen 5 minuten bezig en haar man nam gelijk zijn kans. Ik ging hierin mee terwijl ik eigenlijk met tegenzin en in mijn achterhoofd wist dat ik dit niet kon maken. En toch liet ik mij met hem meegaan (drank mag geen excuus zijn, maar had dit nooit gedaan als ik nuchter was). We kwamen zelfs in bed terecht, maar na nog geen minuut zei ik dat ik dit echt niet kon maken tegenover mijn vriendin. We kunnen dit echt niet bekent maken, want dan valt zijn gezin en een hele grote hechte vriendengroep gegarandeerd uit elkaar. Dat is dus ook nog niet gebeurt. Maar toch zit ik met een schuldgevoel naar mijn vriendin die toch altijd voor mij klaar staat en altijd lief voor mij is, echt een schatje. Maar toch zou dit haar gezin kunnen stuk maken en dat vind ik het ook weer niet waard. Vind het gewoon moeilijk om met een geheim te moeten leven..

Wat vinden jullie….moet ik dit vertellen of dit in de doofpot gooien???

Anoniem
        Post count: 0

Wat gebeurd is, is gebeurd. Je vriendin mag best weten met wat voor man ze is getrouwd, dus je kunt de eerlijkheid en waarheid aan je eigen kant houden. Of dat hun huwelijk kapot maakt is aan hen beiden, waarschijnlijk gaat die man ontkennen of zeggen dat jij hem hebt verleid, dan moet zij maar weten wie ze geloofd.

Anoniem

Als je tijfelt in je leven doe dan wat het meest zuiver voelt. Je komt jezelf tegen door deze vraag te stellen. Laat je leiden door liefde,niet door “wat hoort en wat niet hoort”.

Anoniem

Voor zower ik weet leven we maar één keer Chantal. Ik zou zeggen: geniet en maak je niet teveel zorgen.

Anoniem

Niet vertellen… je maakt alleen maar heel veel kapot. Wie is er nu bij gebaat dat dit bekend wordt?

Anoniem

Het hart van een vrouw zit nu eenmaal vol met geheimen. En mijn ervaring leert dat het met de jaren steeds gemakkelijker wordt.
                Ik overtuig mijzelf er altijd gewoon van dat het niet gebeurd is, dat het slechts een fantasie was. Dan wordt het nog best gemakkelijk zo’n geheim te bewaren….

Anoniem

Dag Chantal, ik zou erover zwijgen. Het is niet omdat de man zin in sex had met jou, dat hij niet van zijn vrouw houdt.
                  Je zult inderdaad misschien hun beide levens overhoop gooien en niets zegt dat je vriendin haar man daarvoor zal verlaten. Dus wat haalt het uit, als je het nu gaat vertellen.

Anoniem
                    [Gast 17-04-2012 17:04:11]:
                    Het hart van een vrouw zit nu eenmaal vol met geheimen. En mijn ervaring leert dat het met de jaren steeds gemakkelijker wordt.
                    Ik overtuig mijzelf er altijd gewoon van dat het niet gebeurd is, dat het slechts een fantasie was. Dan wordt het nog best gemakkelijk zo’n geheim te bewaren….

Wat een ontzettend goed idee, dank je wel! 🙂

On topic… ik zou niets tegen je vriendin zeggen. Je doet haar daar alleen maar pijn mee.

Karel

Niet vertellen. Jij wilt je schuldgevoel kwijt door eerlijk te zijn. Maar dan maak je veel kapot.je hebt op tijd aan de rem getrokken. Dus hou je mond.

voodoo

Hoi allemaal
                        Na het lezen van uw discussie over mislukkingen, teleurstelling in de liefde, verraad, echtscheiding, scheiding; Ik wil dragen om te helpen bij het oplossen uw
                        verschillende relatieproblemen. Ik ben Hatim Legba de kapitein van Voodoo goden, ik altijd hielp mensen terug te brengen hun ex in 7 dagen, om te winnen terug de liefde van hun leven, enz…
                        Ik ben het beoefenen van Voodoo voor meerdere jaren en mijn rituelen zijn veilig en zonder bijwerkingen. Als u houden
                        om te retourneren of uw ex terug te winnen
                        contact met mij op mijn e-mail: v.legba@live.fr of skype: vaudoulegba
                        Ik u 100% tevredenheidsgarantie.
                        Vriendelijke groeten.

Mandy

Hallo,
                          Ik ben een mama van een zoontje van 2 jaar en zit in de put. Ik ben nu al 7 jaar samen met mijn vriend waaronder 4 jaar dat hij mij bedrogen had. Na die 4 jaar ging het allemaal weer goed. Onze mooi zoon kwam. Maar nu zit hij constant weer op datingsite en chats sites waardoor ik kan lezen dat hij wilt neuken met maakt niet uit wie. Hij maakt zich zelf wijs dat hij gewoon nood heeft om met iemand te praten via chat maar toch wilt hij constant afspreken. Heb mij eens voorgedaan aan een ander meisje met wie hij afgesproken had ik natuurlijk en heb hem gewoon laten staan. Ik wil dat het stopt ik weet niet meer wat ik moet doen, en als ik de waarheid zeg en hij word boos komt jij meteen met zijn vuist af.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        Reageer op: Wat zou ik moeten doen?
                        Mijn informatie: