Home Forums Deel uw ervaringen Wat moet ik doen?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Gast
      Aantal berichten: 844

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn 10 jaar samen, en een dochter van anderhalf.
      Koophuis enz enz.
      Ik zit momenteel in een behoorlijke tweestrijd.
      Ik heb een jaar lang door mijn ocd mijn vriendin behoorlijk links laten leggen, niet bewust maar ik deed het wel!
      Ik kan ook eerlijk zeggen dat ik haar zwangerschap behoorlijk verpest er mee heb, maar ik kon er niets aan doen!
      Enige tijd na de geboorte van onze dochter werd het niet beter, ik zat enorm in de knoop met mijnzelf en had totaal geen aandacht meer voor mijn vriendin.
      Ze had het hier wel eens over een een mannelijke collega/vriend van ons beide.
      Haar collega heeft haar op een bepaald punt benaderd en ja jullie kennen het wel mijn vrouw met alle mooie woorden ingepalmd.
      Om een lang verhaal kort te maken, van een aantal weken appen kwam er steeds meer tot dat ze een ja soort affaire hebben gehad.
      Hij is een notaire vreemdganger, ik durf hem nog wel een player te noemen, ik ken hem al zo lang hij heeft althans had een vrouw en 2 kinderen. Inmiddels heeft hij weer een nieuw slachtoffer via werk weten te vinden oja, ze is 15 jaar jonger en mijn vriendin ook.
      3 maanden geleden vroeg me vriendin of ik aan tafel even wilde gaan zitten, en ja ze barste in tranen en uit legde het hele verhaal open en bloot op tafel.
      Ze heeft me echt alles gezegd en enorme spijt wat ze gedaan heeft,als ik haar vraag hoe kan dit legt ze me telkens uit dat het kwam door de aandacht die hij gaf!
      Het werd een verslaving om te horen dat ze mooi was zegt ze.
      Normaal gesproken zou ik ontploffen en zo gast opzoeken maar ik heb me kunnen inhouden en hem uitgenodigd want ik wilde zijn kant ook horen.
      Hij heeft waar mijn vriendin bij zat letterlijk gezegd dat hij misbruik heef gemaakt van haar zwakke moment, maar nergens tot gedwongen heeft.
      Bovendien meld hij ook nog even dat ze tijdens de seks 0,0 actief was en er als dood bijgelegen heeft. (Bizar om dit te horen)
      Maar omdat mijn vriendin hier wel in mee stemde kan je hem denk ik niks maken.
      Uiteraard hebben ze wel wat vaker afgesproken en eerlijk dat mijn vriendin is zegt ze ja bij elk afspraakje deed ik wat, want ze zegt ik had het idee dat het van mij verwacht werd.

Ik zit zo in tweestrijd, de affaire is na 2 maanden gestopt, hij was zoals hij zei uitgekeken op me vriendin.
      Mijn vriendin en ik hebben na de affaire (ik wist nog niks had alleen vermoedens) een huis gekocht en naja het leven eigelijk weer helemaal opgepakt.
      Ze zegt dat ze dus enige tijd al met een behoorlijke last op haar schouders liep, ze durfde op den duur geen grote ondernemingen meer te doen voor dat ze dit verteld had.
      Ze huilt erg vaak, heeft zo enorm veel spijt zegt ze dat ze van der zelf walgt en zichzelf haat.
      Ze heeft dit nooit eerder gedaan en haar intentie was niet om vreemd te gaan, ze zegt dat ze ergens in terecht is gekomen en hij een soort macht had over haar.
      Ergens vind ik het erg sneu dat ze der zo heeft laten meesleuren in iets waar ze nu zo van kapot is, we houden zo enorm veel van elkaar maar uiteraard ben ik ook enorm verdrietig en voel ik me erg vernederd.

We zijn nu inmiddels na de avond dat het uitgekomen is 3 a 4 maanden verder, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
      Het vertrouwen is kapot gemaakt en er is veel verdriet hier in huis!
      Ze is van baan veranderd, heeft haar auto weg gedaan want daar hebben ze wel eens in afgesproken, al haar lingerie heeft ze weggegooid en nieuwe gekocht, ze heeft echt alles weggedaan wat maar met de affaire te maken heeft.
      Moet ik ons gezin een kans geven?
      Ik voel me ergens zo jaloers ofzo dat er een andere man aan mijn vrouw gezeten heeft!!!
      Nogmaals mijn vrouw is er echt ook helemaal kapot van van wat ze aangericht heeft.
      Ze kon zoals ze zelf zegt niet meer helder nadenken in die periode, en zag deze ellende totaal niet aankomen!
      Ze heeft zelf trouwens sinds kort ook relatietherapie opgestart voor ons, maar daar zijn we een soort vast gelopen omdat ik haar NIET kwijt wil maar ik kan ook NIET zeggen oke we gaan er voor.
      Help ons 🙁 wie heeft er tips?

Kevin1989
      Gast
        Aantal berichten: 844

Ik wil nog even toevoegen dat mijn vrouw echt al 3-4 maanden smeekt om vergeven te worden, elke dag weer hoor ik dat het haar zo enorm spijt en ze “de” tijd helemaal wil verbannen uit haar leven.
        Ergens wil ik haar voor geen goud kwijt, mijn gezin ik zou ze echt voor geen goud kwijt willen, maar ik ben zo verdrietig, zo boos, en ik voel me ook nog eens erg jaloers!
        We kunnen er samen uren om huilen, van een grote stoere vent is echt helemaal niks meer over.
        Maar ik zou me ook geen raad zonder haar weten, en ik denk eerlijk gezegd andersom ook niet, want ze heeft me nooit willen verlaten voor hem, zoals ze het zelf zegt ik was alleen maar bezig met mijn ego, maar nu achteraf is mijn ego alleen maar meer stuk gegaan.
        Ik heb soms momenten dat ik echt denk ik trek de stekker er uit, en dan besef ik direct dat ik ook echt alles kwijt ben.
        Ze wil zelfs mijn naam op haar lichaam laten zetten, zo ver wil ze gaan, ik ben afgelopen weekend een nacht bij mijn ouders gaan slapen met mijn dochter, de volgende ochtend stond ze 09.00 op de stoep om me te halen.
        Ik weet echt mijn god niet wat ik met deze situatie aan moet.
        Heeft ze een keiharde leerschool gehad?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Wat moet ik doen?
      Mijn informatie: