vrouw in Vlaams brabant zoekt discreet date

Home Vreemdgaan forum Wil je vreemdgaan? Hier vindt je gelijkgestemden vrouw in Vlaams brabant zoekt discreet date

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Vic 1 jaar, 8 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hallo, ik ben 40, getrouwd en ik zoek een korte relatie met een man, gewoon voor de spanning en sex. Ik wil vreemdgaan omdat ik wat mis in mijn relatie met mijn man.
      Graag jullie reactie.

#6884 Reactie

Anoniem

Lijkt me spannend samen. Hoe ben je te bereiken?

#6885 Reactie

Anoniem

Hey Nina, ik zoek die zelfde spanning. Ik hoop dat je van jonger houd đŸ˜‰ Stuur anders een berichtje dan kijken we waar het op uit loopt. Ik ben te bereiken op gewoonzin86@gmail.com Tot snel x

#6886 Reactie

Anoniem

Hoi Nina
            Ik ben nico uit nederland grenst aan hamont ik ben 48 en ik wil ook vreemd gaan zullen wij samen vreemd gaan
            Groetjes
            Nico

#6887 Reactie

Anoniem
              #6888 Reactie

Anoniem

Hoi Nina…. lijkt me spannend. Ik (man 42 zeker niet onaantrekkelijk) zit in hetzelfde schuitje en zoek idem. Mail me eens op niborr@live.nl. Dan pakken we het vanaf daar op (bij wederzijdse interesse).

#6889 Reactie

Anoniem

Hoi Nina, ik ben 36 en getrouwd. Ik zoek al een tijdje iemand waar ik af en toe eens stiekem kan afspreken. Bij voorkeur buiten in de bossen. Aangezien het toch allemaal stiekem moet en ik dan het liefst ook iets zou willen doen wat ik nog nooit gedaan heb. Het lijkt me iig erg spannend om dit eens te proberen. Ik ben gezond en lief. Wil alles safe doen, maar zoek natuurlijk toch wel wat avontuur. Ik woon 20 km van Postel af, waar we eventueel eerst kunnen afspreken om iets te drinken en daarna kunnen wandelen in de bossen op zoek naar een spannend plekje. Spreekt dit je aan? mail me dan op toysfantasy@gmail.com groetjes

#6890 Reactie

Anoniem

Heb er wel zin in ybor008@hotmail.com

#6891 Reactie

Anoniem

Als ik je oproepje lees, dan vraag ik mij af: hoe zie je dat precies? Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar blindelings met de eerste de beste afspreekt. Je zal toch minstens willen zien “wat voor vlees je in de kuip hebt”, en of je niet met de Ă©Ă©n of andere “creep” te maken hebt.

Aan de andere kant: als ik met je zou willen afspreken, dan zou ik ook eerst eens een beetje kennis willen maken. Want ook ik zou wel willen weten wie je bent, hoe je er uit ziet, en – ook niet onbelangrijk – of je geen faker bent.

Ik ben best wel serieus geĂ¯nteresseerd, maar zoals ik zei: toch liever maar eerst even kennismaken. Dus als jij ook serieus geĂ¯nteresseerd bent, stuur me dan maar eens een berichtje op somebelgianguy@yahoo.com

Wie weet tot binnenkort…

#6892 Reactie

Anoniem

Ik zou graag eens met jou vreemdgaan? Hoe kan ik je bereiken om nader kennis te maken?

#6893 Reactie

Anoniem

Nina zoals de rubriek al meld voor gelijkgestemde ik mis dit bij mijn vrouw zij is vol overgave aan haar carriere bezig maar denkt dat romantiek en seks niet in de relatie hoort. Ik ben woonachtig in Brabant NL.
                          Mocht je willen kennismaken dan kan je mij mailen op fastrabbit12@hotmail.com.

#6894 Reactie

Anoniem

Hoi Nini, Ook uit Vlaams Brabant, opzoek naar hetzelfde, je kan me mailen op twin02daddy@gmail.com
                            Tot mails

#6895 Reactie

Anoniem

Hee Nina, probeer t anders via http://bit.ly/1kvYVfd . Zat getrouwde mannen, maar dan wel met een beschrijving over zichzelf en mogelijk zelfs een foto. Geloof me, voor ons dames is er heel veel aanbod haha

#6896 Reactie

Anoniem

ben je een vrouw

#6898 Reactie

Anoniem

Heb je zin in een gezellig samenzijn zonder al
                                  Teveel blabla ..????

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                Reageer op: vrouw in Vlaams brabant zoekt discreet date
                                Mijn informatie: