Vriendin is vreemd gegaan!!

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Vriendin is vreemd gegaan!!

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Michael k 2 jaren geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Rafael

Laat ik beginnen met dat ik heel van mijn vriendin houd! We hebben een jaar aan en uit relatie gehad, en het was niet volledig aan, want we gingen niet echt naar elkaars familie maar deden alles en het was wel aan. Sinds dit jaar na alle gebeurtenis hebben we het serieus aangepakt en is er niks gebeurt. Maar helaas zijn er wat smetjes op onze relatie gekomen. Ik vind het nog steeds klote dat ze, terwijl ze bij mij was heel jaar af en aan met haar ex bezig ben geweest. Ik had het niet erg gevonden als zehet eerlijk had gezegd, dat had ik juist gerespecteerd. Ik heb haar zelfs een keer ruimte gegeven in begin om naar hem toe te gaan, maar zewist me te overtuigen dat het dom was en nergens voor nodig was. Helaas is er in die tijd daarna misbruik van gemaakt en voel ik me erg in de maling genomen. ze vertelde me namelijk dat ik de enige was en ze absoluut geen gevoelens meer voor hem had, We hadden toen ook op haar initiatief afgesproken dat we beide met niemand anders zouden zoenen, waar ik me aan gehouden heb.
      Toch kwam ik er achter dat ze met een gozer in de kroeg heb gezoend. Terwijl het goed ging bij ons en ze super vaak langs kwam en die dag ervoor nog bij mij in bed lag en we samen kerst zouden vieren. Ik moest toen dat moment het gezoen uit haar trekken omdat vrienden het hadden gezien, maar nog kon ze het die tijd verbergen en stil houden. Ik weet nog goed dat ik zelfs moeite had om met haar te zoenen daarna want vond het zo vies en voelde me zo genaaid en toch wou ik toen met haar verder
      Vervolgens ben ik per toeval achter gekomen dat ze toch nog met haar ex zat en dat ze met hem heb gezoend. Terwijl we afspraak hadden om alles op tafel te leggen. Ook dit wou ze achter houden en ook dit heb ik achter me gelaten om helemaal opnieuw te beginnen.
      En nou vertelde ze me dat ze ook nog seks heb gehad met haar ex. En het erge hiervan is dat paar mensen dit wisten en ze dit bewust heb achter gehouden. En dat het een opstapeling is van die andere keren en de aantal fouten die hierin gemaakt zijn, buiten al onze afspraken om. Afspraken dat we niets zouden doen wat ander ook niet leuk zou vinden en dat we echt open kaart zouden spelen. Tot de dag van vandaag zit ik met vragen, omdat ze alles zo gunstig mogelijk verteld en in het verleden is gebleken dat je dit altijd deed en je tot dag van vandaag zoveel dingen niet meer (wil) herinneren. ze vertelde me dat ze zoveel spijt ervan had, maar ze had die dag zoveel momenten gehad om te stoppen, maar ze was echt tot het einde door gegaan tot ze zelf was klaar gekomen. Als ik op dat moment had binnen gelopen had ik heel de boel op zn kop gezet en dat maakt het eigenlijk niet minder nu ze het later vertel. Ik zit met zoveel woede, frustratie, teleurstelling en onbegrip wat me niet los laat. Ik viel juist op haar omdat ze zo leuk en trouw en netjes van kerk was, maar ze heb me achteraf laten zien dat dit een grote leugen was en voel me daardoor zo verraden. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en was in veronderstelling dat zij dit ook had en dr iets moois uit kon bestaan als we samen tot elkaar konden komen met onze verschillende achtergronden/ levens.
      ze had me gewoon kunnen zeggen dat ze nog gevoelens had of nog met haar ex liep te klote, omdat het bij ons niet goed ging of je geen goed genoeg gevoel bij had, dan hadden we iets aan kunnen doen of had ik ook mn eigen gang kunnen gaan. Nu heb ik al die tijd in de veronderstelling gezeten dat het echt was van beide kanten en dat onze basis goed was als vrienden en lovers en van daaruit verder zouden groeien. Het doet me tot dag van vandaag nog steeds verdriet dat mijn bedenking totaal fout zat.

Helaas heb ik hierdoor nog steeds soms dat ik haar niet vertrouw met stappen of met gasten, terwijl ik aan andere kant echt wel weet dat ze dit nu niet meer doe. En ik haat dat ik soms zn achterdochtig gevoel heb dat ze iets niet vertel. Het heeft blijkbaar iets met mijn zelfvertrouwen gedaan en daar schaam ik me gewoon voor, want kan en wil er ook met niemand anders over hebben. Ik baal er ook van dat ik mijn verliefdheid niet zo kan uiten, als dat ik in het begin deed en dat is allemaal het gevolg van dat ik haar nu nog geen pijn wil doen en mezelf weg cijfer om het goed te laten gaan, maar het verleden is me normen en waarden en grenzen te ver voorbij.

Andere zaken waar ik me normaal niet mee zou interesseren (tussendoor met andere jongens bezig zijn terwijl echt uit was, flirterige apjes en foto’s, gesprekken verwijderen en op mijn leven zweren dat je niet deed, maar later toch wel blijkt, en met stappen toch nog steeds grenzen opzoeken bij andere mannen), dat doet opeens iets me. Ik wil dat helemaal niet en zo ben ik ook helemaal niet, maar het is soort zelfbescherming wat overhand krijgt en dat haat ik zo!

Ik weet dat ze haar hart op goede plek heb en grote fout heb gemaakt,Ik wist daarom dat ik het op de cruciale momenten niet moest laten barsten, terwijl ik dat wel wou, om ons kans te geven. Ik zie ook echt dat ze nu zo hard haar best doet om het goed te doen. Nu na enige tijd is verstreken en ik het allemaal redelijk heb geaccepteerd, voelt het helaas nog zo fout. En het doet me pijn om er op terug te komen en haar ook met zoveel verdriet te zien. Maar ik twijfel of mijn gevoel voor haar het zelfde is als in het begin en of we hiermee de rest van ons leven verder kunnen. Ik wil zo graag een volwassen en respectvol en vooral leuk en liefdevol leven met haar, onze familie, onze vrienden, de kerk etc.., maar ik moet eerlijk zijn en weet niet of ik dit kan.

Wat moet ik doen?? Sinds dit jaar gaat alles perfect, ze is eerlijk en alles gaat goed, maar dit verleden kan ik moeilijk vergeven en vergeten. Hoop dat iemand me kan adviseren

#22720 Reactie

Michael k

uitmaken als ze zo graag stiekem met andere sezaken wou

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Vriendin is vreemd gegaan!!
      Mijn informatie: