Vriendin is vreemd gegaan met haar beste vriendin

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Vriendin is vreemd gegaan met haar beste vriendin

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  patrick 4 jaren, 8 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik ben G een jonge dame van 26 en ben lesbisch en zit een beetje in de knoop.
      Mijn vriendin is vreemd gegaan met haar beste vriendin 1 jaar geleden we we zijn bij mekaar gebleven maar nu komt haar beste vriendin hier weer wel eens omdat we dachten dat dat nu we weer kon.
      Maar ik heb er meer moeite mee dan ik dacht en word hele wantrouwig en gek ervan.
      Maar mijn vriendin houd van mij en heeft er spijt van en veder met mij maar wil ook niet echt haar vriendschap niet opgeven. Omdat ze al 17 jaar die vriendschap heeft. Al heeft ze nu vandaag die beste vriendin verteld dat het beter is voor haar relatie als hun mekaar even niet zien.
      Maar ga zitten zeiken als die beste vriendin hier is is en ruzie maken met mij vriendin en daardoor douw ik haar alleen maar van me af.
      Ik weet niet wat ik moet doen want na een jaar heb ik het toch wel veel moeilijker mee dan ik had verwacht vooral nou dat die beste vriendin weer in ons leven is.
      Maar hoe krijg ik die gedachtes en dat vertrouwen weer terug en hoe lang duurd dat?
      Alvast bedankt G

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Vriendin is vreemd gegaan met haar beste vriendin
    Mijn informatie: