vriend vreemd gegaan

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen vriend vreemd gegaan

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 3 jaren, 8 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hoi,

Ik heb samengewoond met mijn ex. Hij vond werk in de buurt. Ik mocht hem nooit voor de deur afzetten of halen. Na een tijd gaf hij mij geen liefde meer. Dagelijks vroeg ik: Heb je een ander? Hou je nog wel van me? Maar hij hield van me en had geen ander. Al een paar weken waren we niet meer intiem. Ook hier wist hij geen antwoord op. Daarna ben ik tot 3x toe een paar nachten bij mijn ouders gaan slapen. Ik werd erg onzeker door dit alles. Ik had het idee dat hij me niet miste. Hij belde me niet, vroeg niet of ik terug kwam. 15 februari ging ik terug naar huis. Het was een troep. Ik was begonnen met poetsen en opruimen. Toen vond ik een sexy nachthemd van een meid naast mijn bed met massageolie.
      Hij heeft verschillende verhalen verteld. Uiteindelijk gaf hij een week later toe dat hij vreemd ging al 5 weken lang dat hij niks meer om me gaf en niet meer van me hield.

Ik ben radeloos en wanhopig!! Ik dacht de liefde van mijn leven gevonden te hebben..
      Wat moet ik nu doen?

#6745 Reactie

Anoniem

simpel. Hij geeft niet meer om jou, heeft jou bedrogen. Kom op wat moet je nu doen.
        Slap in je face, houd van jezelf je verdient beter, ga door met het leven. Er zijn genoeg andere leuke mannen op deze wereld.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: vriend vreemd gegaan
      Mijn informatie: