Vreemdgegaan met een collega

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Vreemdgegaan met een collega

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 2 jaren, 3 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Anoniem

Begin 2013 ben ik in contact gekomen met een collega op mijn werk op een gemeente in Voerendaal. Eind 2013 begonnen we steeds meer naar elkaar toe te trekken en kon ik het nog enigszins weerstaan. Echter ben ik vanaf april 2014 per week wel drie tot vier keer stiekem bij deze collega geweest. Altijd als mijn vriend was werken. Ik reed gelijk door naar hem. Daar verbleef ik dan een hele dag en ik kwam thuis voordat mijn vriend thuis kwam. Ik ging ook vaker in de avonduren of juist in de vroege ochtenduren bij mijn collega Chris langs.

Uiteindelijk heb ik een paar maanden later mijn relatie verbroken en vanaf dat moment was het hek van de dam. Elke vrije minuut die ik had zat ik bij mijn collega thuis. Uiteindelijk bleef ik ook vaker bij hem slapen onder het mom van “een feestje” of “op stap met vriendinnen”

Tot op heden heb ik echter niemand verteld hoe het echt zit en mijn ex al helemaal niet. Omdat mijn ex de afgelopen tijd wel iets begon te vermoeden heb ik hem door keihard te blijven liegen emotioneel geruïneerd. Dit gaat zelfs zo ver dat ik onze dochter al acht weken bij hem weghou.

Wat denken jullie? Zou ik hem vertellen dat ik al bijna een jaar een relatie met een collega heb?

#19311 Reactie

Chris janssen

Heey linda !

#19809 Reactie

patrick
        Sleutelbeheerder

Hoi,

Nee, ik zou het niet zeggen. Brengt alleen maar meer ellende terwijl het nu toch al een gedane zaak is. Afsluiten en elkaar zo min mogelijk meer zien lijkt me het beste voor beide partijen, dan kunnen jullie beiden je leven weer opbouwen.

Jammer, maar het is niet anders. Maak er het beste van.

Succes!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Vreemdgegaan met een collega
        Mijn informatie: