Vreemdgaan

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  patrick 3 jaren, 9 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

8 jaar geleden bij elkaar gekomen …..we zijn gaan samen wonen na 6 weken daten … Kwam er al vrij snel achter dAt meneer te graag bier wilden ….ok kwam ik erachtter dat die snoof speed…. Uiteraard ontkennen en liegen …..veel gebeurd op 6 jaar yijd …geprobeerd hem ervan af te krijgen …veel pogingen mislukte …..of als die gebruikt had dat ik hem buiten zette met zijn boeltje omdat ik dat niey bij mijn kinderen in de buurt wou hebben ……bij een vetmoede szette ik hem al buiten ……zo zijn de eerste 5 jaar verstreken veel leugens ……..tot die bewuste 27 september…..we kregen ruzi om geld zijn baas was te laat en ik zei dat die er wat van moest zeggen ……geen ruzi om eigenlijk uit elkaar te gaan maar frustrati van 7 jaar is ook wat …..ik blijk tot mijn grote verbazing zwAnher te zijn …..bel hem op maar deerde niet veel want eg steunen kwam et niet ik heb al 3 kids en zat er eigenlijk niet op te wachte maar hield er gelijk van …….samen na een echo ….oei ik was al 21′ wreken een meisje …..ik was overompeld maar blij ……ik mun vriendin opgebeld die kwam en stuende mij ……gepraat en hij kwam trug …na 3 dagen zecht hij sorry maar ik kan dit niet meer …..en hij vertrok weer….. Ja en toen kwam de klap de vriendin die mij zo steunden die lag mey mijn vent in bed …….dat was een klap …hij bedroog mij …..op een gegeven moment bel ik hem en vraag hoe nu verder met de baby ? Geen duidelijk atwoord ….de gedachte dat ik alleen 3 kinderen en een baby moes verzorgen werd mij te veel ……storte voledig in wisy niet wat te doen ….en hij was met zijn nieuwe liefje leukr dingen doen …..hij bracht mij na crises ggd en weg was hij weer ….gvd dit kan ni ik moet mezelf herpakken de kinderen …..h na huis ……pfffff abortus nee hoe kan ik er ovet nadenken …nee ……weet gevraagt kom praten …..nee hij had geen tijd ….ok en nu …en nu …hoe doe ik ut in mun uppie……arbortus?….ja uiyeindelijk ik kon geen kant op …….met grote schaamheid gedaan ……..hij kom mij ophalen rn zey mij met 3 kids in mijn huis af en rijd weg …….dagen gaan voorbij ….en daar kwam die spijt van alles ….ut gras was niey groenen …..maat ut kwaad was al gebuerd om omkeerbaar ……tovh geprobeerd …..maat et blijven mij dingen dwars zitten …vertrouwen is et niet ……..word veel gekwetst …inplaats van onze relatie te wetken …neee….vrachwagen pimpen weekenden …….ben nu op ut punt vekomen dat de grens is berijkt ik wil niey meef ……maar klamt zich vast aan mij …..maar ik ben op !

Wat is julli mening ?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Vreemdgaan
    Mijn informatie: