vreemdgaan

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 3 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik was al jaren verliefd op mijn instructeur bij de drumclub. Nu hij in een dip zat wist ik dat hij zou bezwijken en kon ik mooi van de situatie gebruik maken. Dus heb ik mijn vriendje gedumpt en de dag erna aangepapt met mijn instructeur. Ik was vrij dus dat is geen vreemdgaan toch? Soms moet je gewoon doen wat je zelf wilt. Jammer als je anderen kwetst, maar je kan niet steeds met iedereen rekening houden.

Bewerkt door moderator: achternaam verwijderd vanwege privacy.

#6488 Reactie

Anoniem

hield je wel genoeg van je vriendje tot je hem zo makkelijk dumpt ,ben je wel nog met die intsructeur gellukiger nu ?

#6489 Reactie

Anoniem

Tja dat vraag ik me dan ook af?

#6490 Reactie

Anoniem

Haar ex was een stuk jonger dus misschien kwam het uiteindelijk door het leeftijdsverschil dat ze het met hem heeft uitgemaakt & drum instructeur is een lucky bastard want ze is slank & heeft E norme grote borsten met nadruk op E & haar gezicht is wat minder maar je kan niet alles hebben & ik zou haar zeker doen!

#6491 Reactie

Anoniem

jij kent haar???

#6492 Reactie

Anoniem

Uit de formulering blijkt duidelijk wie dit bericht over Amanda (en het is niet Amanda zelf) heeft opgeschreven. Misschien verstandig om het te verwijderen…
                Je uitgeven als iemand anders lijkt me niet de bedoeling….Wat je met googlen al niet allemaal tegenkomt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              Reageer op: vreemdgaan
              Mijn informatie: