vreemd gevoel

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen vreemd gevoel

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 3 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Dag allemaal ik wil graag wat advies tips en tegelijker tijd mijn hart luchten…ik heb een relatie van nu bijna 8jaar natuurlijk met zijn ups and douwns maar niks ergs dacht ik tenminste…het begon allemaal toen hij ineens van alles een probleem begon te maken niks was goed heel noors .op een dag kwam hij van zijn werk en vertelde mij dat hij naar maastricht ging werken met nog wat collegas en daar bleef slapen want was te ver weg ok vond niet leuk maar zocht niks anders achter. hij weg ik bel hem een uur later en zei tegen of het goed ging ja
      vervolgens laat hij niks meer horen todat hij mij om zeven uur in ochtend belde en ik weet niet waarom en vroeg ben je wel aan het werk natuurlijk zei hij hij had alleen de telefoon in de auto gelaten .yeah right maar ook dat ging voorbij maar hij werd steeds gekker zijn tel was alles voor hem had ineens wachtwoorden en werd gek als ik al naat keek. todat ik op zaterdagochtend zijn tel pakte tot mijn verbazing had hij geen wachtword en ik zie een whats up bericht ik ga dan kijken en jahoor een ander meid hij was haar aan het overhalen dat zij de ware voor hem was en dat hij heel graag naar mastricht wilt gaan daar een nieuwe start enz enz ik zakte door de grond want ik was zo verbaasd waarom ik wachte geen
      se conde en ben de confrontatie aan gegaan het duurde even voor hij toegaf maar hij is dus de eerste keer dat hij zogenaamd ging werken met collegas naar een ander gegaan had dus van tevoren afgesproken via badoo ja toen ik hem belde was hij niet met vrienden nee hij was met de ander in een bar en hij nam toen daarna niet meer op want hij was in bed met haar….. deze laatste wilde hij hetzelfde maar op een of ander manier was nog niet gelukt REDEN hij kreeg geen aandacht Sorry alles is mijn schuld geweest hij wil heel graag een tweede kans maar ik heb gemengd gevoelens ik hou van hem maar ik kan dit niet vergeten en hoezo mijn schuld hij had ook wat kunnen zeggen i.p.v meteen een ander te zoeken heeft iemand hier advies een beetje raad ik ben in de war .dank jullie wel

#6501 Reactie

Anoniem

Hoi Misty,

Erg vervelend voor je! Gezien zijn gedragingen verwacht ik niet dat het hier om een eenmalig slippertje gaat en dat hij je vanaf nu voor altijd trouw zal blijven. Blijkbaar heeft hij behoefte aan meer spanning.
        De bal ligt bij jou… kan je leven met een open relatie of zet je er liever een punt achter…

Succes!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: vreemd gevoel
      Mijn informatie: