vreemd gegaan

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen vreemd gegaan

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  patrick 4 jaren, 5 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik ben 26 jaar. En ben getrouwd met een man van 56.
      Daar heb ik bewust voor gekozen.
      We hebben samen vier kindjes. Momenteel merk ik het leeftijdsverschil enorm.
      Daarom ben ik ook 2 x per week op stap, en andere dagen zitten vrienden bij mij thuis voor een paar drankjes. enorm gezellig altijd. Mijn man trekt het allemaal niet zo, die werkt uiteraard nog, en heeft grotendeels de zorg voor onze kinderen. En dat waardeer ik natuurlijk enorm. En hou ook heel veel van hem.
      Maar nou ben ik dus nu een paar keer vreemd gegaan met 2 verschillende jongens. Van 20 en 21 jaar oud. Dit is gebeurd tijdens het stappen. En met 1 ben ik all the way gegaan, in een steegje vlak bij de discotheek.
      Nou voel ik me daar eigenliujk behoorlijk schuldig over, desondanks ben ik nog steeds veel in contact met die jongens. Zij zitten namelijk ook geregeld bij me thuis savonds en mijn man is er ook bij. Ik weet echt niet meer waar ik mee bezig ben. Het wordt me nu eigenlijk te heet onder de voeten, met name omdat mijn moeder en mijn zussen het ook al weten… Waarom kan ik niet stoppen met dit gedrag.. waarom confronteer ik mezelf en anderen steeds door mij in deze situaties te brengen. Tot dusver heeft mijn man nog helemaal niks door gehad, zelfs niet terwijl ik niet kan stoppen met flirten waarmijn man bij zit.. of het eigenlijk best overduidelijk is dat we zitten te appen, nog altijd heeft hij niks door. Iemand tips om uit deze situatie te komen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: vreemd gegaan
    Mijn informatie: