Vraag ik teveel van partner

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Vraag ik teveel van partner

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rudolfo34 1 jaar geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Daizy

Mijn man is vreemdgegaan en heeft een affaire gehad van langer dan een jaar waarin hij met haar weekendjes wegging, en met haar afsprak onder werktijd want hij is eigen baas en hij regelmatig nachtclub bezocht waar zij werkt. Ook heeft hij haar tienduizenden euro’s gegeven om een eigen zaak te beginnen. Ik kwam erachter omdat er blote foto’s van haar stonden op de ipads van onze kinderen, die hij dus gekoppeld had aan elkaar. We zijn nog in therapie geweest want hij wilde voor ons huwelijk en gezin kiezen. Hij zou volledig met haar stoppen en geen contact zoeken. Er is daarna nog steeds contact geweest. Dat was zakelijk zei hij om dat geld terug te halen. Daarna beloofde hij weer geen contact te hebben. Ik vertrouw hem niet meer en heb gevraagd of hij dat wilde bewijzen. Zij heeft hem namelijk nog gebeld, dus heb je haar niet geblokkeerd zei ik. Hij zegt van wel, maar zijn woorden zeggen mij niets meer. Is het teveel gevraagd dat hij me bewijst dat hij volledig met haar gestopt is en echt mijn vertrouwen terug moet winnen en zichzelf daarvoor maar eens opzij moet zetten? Ik vraag dit nu aan onafhankelijke mensen die mij of mijn man niet kennen, dan heb ik een objectief advies, want ik ben mezelf behoorlijk verloren in deze..

#389824 Reactie

Rudolfo34
      Bijdrager

Hoi Daizy,
        Ik heb me pas gisteren aangemeld op deze site. Weet niet of je het nog leest en hoe het nu gaat.

Om bewijs vragen, lijkt me niet de juiste weg, maar wel begrijpelijk dat je dat wilt. Misschien moet je jezelf afvragen of buiten zijn uitstapjes jullie wel veel aan elkaar en met elkaar hebben. Krijg je aandacht en geef je hem met plezier aandacht? Heb je eigenlijk wel gemerkt tijdens zijn vreemdgaan dat er wat mis was, of ging alles gewoon goed verder. Het is niet makkelijk voor een man om het vreemdgaan achter zich te laten, weet ik uit ervaring. En geschaad vertrouwen is niet eenvoudig terug te winnen. Vraag je af of zijn gevoelens voor jou toch oprecht kunnen zijn, terwijl hij ook af en toe ergens anders is.

Vreemdgaan is niet goed te praten, maar soms moeten vrouwen zich ook realiseren dat zij een “taak” hebben om de man thuis in bed te houden. Mannen gaan van nature namelijk op jacht. Praat met hem over wat hij mist en kijk of het realistisch is dat je er wat aan kunt doen.

Uit elkaar gaan is altijd een optie, maar met kinderen is dat niet eenvoudig. Soms zoeken vrouwen een (geheime) relatie op en als deze als vangnet kan dienen, gaan ze uit elkaar.

In alle gevallen sterkte met de situatie (als deze er nog is).
        Groeten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Vraag ik teveel van partner
      Mijn informatie: