Vermoedens van vreemdgaan ouders -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Vermoedens van vreemdgaan ouders

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Beste meneer/mevrouw,

Ik zit in een hele lastige situatie.
      Sinds een dag heb ik zeer sterke vermoedens dat mijn vader vreemdgaat.
      Het zit zo: Gister kwam ik rond half 2 beneden, waar alleen mijn vader te vinden was, mijn zus en moeder waren beiden werken.
      Ik merkte dat mijn vader al genoeg alcohol ophad, dit verbaasde mij enigszins aangezien hij normaal alleen ‘s avonds drinkt, ook al heeft hij zeker ervaring met drank.
      To the point: mijn vader had zijn facebook pagina open laten staan en hij ging al naar bed.
      Ik vroeg me af wat hij had uitgespookt en keek op zijn facebook. Ik ging naar zijn privé berichten en zag een gesprek met onze oud-buurvrouw. Ik kon het niet laten om deze helemaal door te lezen. Helaas kon ik alleen het gesprek van vandaag lezen ( hij moet de rest wel hebben verwijderd want het gesprek ‘begon’ met iets waar je normaal niet mee begint) en daarin stonden dingen als: ‘ik kan niet komen want ik moet werken, wanneer kan je wel? Kan ik in het weekend komen? ‘Nee, dan is ze thuis’. Ik probeerde het in alle positieve contexten te plaatsen maar het is niet zo dat er een surprise party georganiseerd gaat worden voor een aankomend evenement als een verjaardag of ‘zoveel jaar’ getrouwd. Mijn zus zat later achter de laptop en las hetzelfde gesprek. Zij en ik hebben het er allebei ontzettend moeilijk mee en hebben geen idee wat we ermee aan moeten. We kennen ook niet echt iemand buiten de familie die we allebei genoeg vertrouwen om ons hier raad over te geven. Help mij alstublieft!!!!!!!!!!!

Anoniem
        Post count: 0

Beste Anonimous,

Ik heb ook hetzelfde probleem, ben er ook achter gekomen na het lezen van wat emails die verdacht binnenkwamen. Ben er achter dat mijn vader prostituees bezoekt en nu opzoek gaat naar een sexdate. Ze hebben een goed huwelijk samen en zijn emotioneel close. Blijkbaar zat alleen dat niet zo snor. Ik weet dat wanneer mijn moeder dit zou weten, ze voor een scheiding zou gaan. Ze zijn nu zo happy. Moet ik me er mee bemoeien, meegaan in de leugen, mijn zus er in betrekken?

Wat heb jij gedaan en heeft het allemaal goed uitgepakt? Loop ook met mijn ziel onder mij armen..
        Ook maar anoniem

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Vermoedens van vreemdgaan ouders
      Mijn informatie: