Verliefdheid en opgewonden andere man(en). -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Wil je vreemdgaan? Hier vindt je gelijkgestemden Verliefdheid en opgewonden andere man(en).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Ik ben nu 5,5 jaar samen met mijn partner. Altijd erg gelukkig geweest, maar momenteel is het anders.. De gezellige sfeer is weg. Hij is alleen maar chagrijnig door wat er op het werk niet ging zoals hij wil, dat het verkeer niet reed zoals hij wil, dat z’n telefoon leeg is of niet werkt zoals hij wil etc. Die sfeer ben ik zat.. Voel me niet ook niet gelukkig zodra hij thuis komt.

Sinds kort krijg ik aandacht van 3 jongens. Waarvan een mijn ex, wat m’n eerste vriendje was..
      De andere 2 heb ik nog niets mee gehad oid. 🙂

Ze zijn ontzettend leuk, lief maar willen ook wel afspreken. Stiekem wil ik het ook wel.. Omdat ik ook gelukkig momenten terug wil.. Ik krijg ook aparte gevoelens als ik met een van hun bel.. En heb het idee dat ik hem echt leuk begin te vinden.

Een nadeel aan het alles is, de 250km die er tussen in zit.

Ik wert momenteel niet wat ik moet. Als ik hem wil, moet ik deze keuze bewust maken. Vooral vanwege de reistijd..

I

Anoniem
        Post count: 0

hoe oud ben je en waarom zoek je niet gewoon iets in de buurt? waar kom je vandaan, Banana? mail me gewoon anders op niborr@live.nl

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Verliefdheid en opgewonden andere man(en).
      Mijn informatie: