Verliefd worden op vrouw met relatie -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Verliefd worden op vrouw met relatie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Een aantal weken geleden, tijdens een vrijgezellefeestje onmoette ik een dame. Het was erg gezellig, en de avond werd in haar bed afgesloten. Nog dezelfde avond kwam ik erachter dat zij een relatie heeft van een aantal jaar (hij was weg voor een toernooi).

Ondanks, ik het erg fout vind dat zij vreemd ging die avond ben ik toch blijven afspreken met haar. Uiteten, terrasjes, strandwandelingen erg gezellig allemaal. Die ene avond hebben we sex gehad, de keren ernaar is er niet meer gebeurd dan zoenen.

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik het fout vind waar zij mee bezig is, maar ook dat ik er zelf mee doorblijf gaan, maar op dee één of andere manier is het gewoon leuk met haar, we lachen samen, het is gezellig en er is een klik. Verder is ze in mijn beleving redelijk open en eerlijk naar mij toe maar ze zal waarschijnlijk ook niet alles vertellen.

Nu is het probleem, ik krijg gevoelens voor haar en weet me er geen raad mee.
      Ten eerste, ze durft de relatie niet te beeindigen, ze wil het wel, maar is bang voor zijn reactie, en vind het zielig, ze geeft aan dat ze op hem uitgekeken is, dat ze het niet fijn meer vind als hij haar vasthoud, veel ruzie etc etc, de standaart dingen eigenlijk, de dingen die je vaker hoort bij andere mensen. Maarja, ze kan zo veel zeggen, ik ben nu al wantrouwend en weet niet wat ik wel en wat ik niet kan geloven.

Ten tweede weet ik niet wat haar bedoelingen zijn, is het de spanning of vind ze mij echt leuk? Mijn hoofd zit vol met vragen.

Zij zegt dat het niet alleen de spanning is, dat ze me echt leuk vind en dat ik haar een heel fijn gevoel geef. Ondanks we elkaar al regelmatig gezien hebben kennen wij mekaar eigenlijk helemaal niet zo goed. Ondanks ik weet, dat de reactie(s) (als die uberhaupt zullen komen) zullen zijn dat het niet zal werken hoop ik toch dat hun relatie stuk raakt en dat ik verder kan gaan met haar, dat ik haar toch kan gaan vertrouwen in de toekomst.

Mijn vraag nu is eigenlijk of iemand ooit hetzelfde heeft meegemaakt en hoe dat verder is afgelopen, en zijn/haar verhaal wil delen, of iemand een site weet met statistieken (ik ben een persoon van de statistieken ook al zegt dat helemaal niks) of dat er misschien iemand is die er iets over kwijt wil, een mening, een advies etc.

Ik hoor het graag van je/jullie,

Gr Patrick

Anoniem
        Post count: 0

weet jij eiglk wel waar je gvd mee bezig bent? :O

Anoniem

Ga er maar vanuit dat ze niet gaat stoppen met die vriend, doet ze dit wel zit jij over een x-tal jaar hetzelfde als hij. Struin internet maar af, je vindt best sites met statistieken. Als ik jou was zou ik er mee stoppen nu je er nog niet zo ver in zit.

Anoniem

Ik ga bijna beginnen aan dezelfde situatie. Ik ben verliefd geworden op een man die getrouwd is en ook nog eens 15 jaar ouder dan ik (ik ben 20) en hij op mij. Het begon met wat los heen en weer smsen en mailen, maar het gaat steeds verder en ik we zijn al bezig met afspreken wanneer we elkaar kunnen zien zonder dat anderen het weten en wat we dan gaan doen etc. Bij elk seksueel getint smsje dat ik hem stuur voel ik me schuldig tegenover zijn vrouw en weet ik dat we verkeerd bezig zijn en toch kan ik er niet mee ophouden. Ik weet alleen nu al dat hij zijn vrouw nooit zal verlaten voor mij en dat een relatie tussen ons ook niet zou werken. Toch wil ik ook niet bij voorbaat nee zeggen want ik vind hem wel heel leuk. Iemand die begrijpt hoe ik me voel?

Anoniem

Ik heb ook met vuur gespeeld en heb me ernstig gebrand. Begin er niet aan, ze pakken je helemaal in, je wordt ernstig verliefd, ze blijven je hoop geven, maar als puntje bij paaltje komt, blijf je met een gebroken hart achter…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            Reageer op: Verliefd worden op vrouw met relatie
            Mijn informatie: