verder gaan na vreemdgaan (door Vrouw)

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen verder gaan na vreemdgaan (door Vrouw)

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Wim 1 jaar geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Wim

Hoe leg je een héél lang verhaal uit, in in korte uitleg:

Niet de Man is in dit verhaal de (boosdoener) maar de Vrouw.
      Na 18jr getrouwd te zijn, en verder nooit problemen gehad te hebben,op de huiselijke dingen na dan..werd mijn duidelijk na lang toezien dat mijn vrouw verder ging in het spel iemand te willen helpen huishouden etc (een man) dus.
      Ze reisde daarvoor op goed vertrouwen naar die man af 140 km verder dan onze woonplaats, om hem te helpen, in de weekend’s, na een jaar bleek dat dus verder te zijn gegaan dan (helpen)..en werd mijn mede gedeeld dat ze meer gevoelens voor Hem had dan voor mij, en dat het leed al gebeurd was in die tussen tijd.
      Tjaa daar je dan, Na ruim 11 maanden daar heen en weer gereis, was ze er inderdaad achter gekomen dat het “NIET die gene was hij zich voordeed, en weer terug wou, Ook die beslissing was niet zo maar even genomen natuurlijk.
      Nu zijn we een ruim 6 mnd verder, en ze voelt zich héél schuldig naar mij toe..
      ikzelf ben er nog lang niet aan toe, om daar verder op door te gaan met haar, scheiden zal je dan zeggen, Nee..dat wil ik ook weer niet..”iets in me zegt, doorgaan, Maar Hoe?
      zijn er mensen hier, die hier enig zins ervaring er mee hebben, en of dan wel een andere oplossing kunnen geven, hiermee om te gaan.
      zoals ik zij, dit is een verkorte verhaal er van.. de dingen er bij komen liggen wat ingewikkeld dus.
      mvg Wim

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: verder gaan na vreemdgaan (door Vrouw)
    Mijn informatie: