twee keer bedrogen, maar houd zoveel van hem

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert twee keer bedrogen, maar houd zoveel van hem

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 1 maand geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik ben nu 8 jaar samen. We zijn erg gelukkig en er zijn inmiddels twee kinderen.

Mijn partner is 5 jaar geleden vreemd geweest. Het was een kus en meer niet. Ik heb het hier heel moeilijk mee gehad.

We zijn er uitgekomen en zelfs getrouwd en twee kids volgende daarop.

Na een heerlijke vakantie met ons gezin ( veel liefde en sex gehad) kwam er iets verschrikkelijks.

Mijn partner kwam eerder thuis en vertelde iets verschrikkelijks. Vorig jaar vreemd geweest met sex alles.

Het bleek om een keer of 5 te zijn. Mijn hart brak. Na een week kwam ik erachter dat het 1,5 jaar heeft geduurd en dat er ook sex in onze keuken tuin etc. is geweest. Terwijl onze zoon op bed lag.

Sex in de auto ( kinderzitje eruit gehaald etc. ) echt walgelijk.

Ik kreeg ook nog te horen dat die kus met die andere vrouw van 5 jaar geleden ook 1 x sex is geweest.

Om alles nog erger te maken ik was in deze periode zwanger van ons tweede kind.

Tijdens de bevalling bleef die vrouw hem maar lastig vallen via sms. Dat is de reden dat hij haar gebeld heeft.

Die vrouw had ook een relatie en haar partner is er achter gekomen. Dit is de reden dat het aan het licht is gekomen.

Hij wil me niet kwijt. Het is volgens hem gekomen omdat hij een soort burn out heeft gehad en het onvermogen om hier over te kunnen praten. de makkelijke weg.

Ik hou zoveel van hem wat moet ik nou. Relatie therapie alles gehad. Het deed me echt goed. Maar het blijft knagen. Het maakt me zo verdrietig!!!

Het probleem is dat ik zoveel van hem houd. Iedereen zegt ga weg!!
      REAGEER OP ONDE

#6506 Reactie

Anoniem

Ach jeetje..
        Wat een erg verhaal zeg, en wat een gek zeg…
        Ik heb zelf een ex gehad alleen zijn we niet zolang samen geweest 1,5 jaar.
        Maar die in in de 1,5 jaar ook hard vreemdgegaan, toen ik daar achter kwam door vieze filmpjes op zn mobiel van een wijf, heb ik het toch maar meteen uitgemaakt, want ik wist dat ik daar niet verder mee kon leven. Het zou bij mij net zo erg als bij jou aan me knagen.

Maar weetje, je hebt toch kinderen van hem.
        Maar als het vertrouwen half weg is en het je toch nog walgt, dan moet je eens goed met je vent praten, en je hebt alle rede toe om hem te controleren vind ik…
        Lukt dat niet, het praten, neem dan voor jezelf de beslissing wat het beste voor jou en natuurlijk je kids is.
        En denk dan niet, ikhouzoveelvanhem, want je houdt toch wel veel van hem, dat veranderd toch niet.

Ik hoop dat ik een beetje goed advies heb gegeven en dat je erwat mee kan.

xsuc6

#6507 Reactie

Anoniem

Je houdt veel van hem, maar houd je ook van jezelf

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: twee keer bedrogen, maar houd zoveel van hem
        Mijn informatie: