Seks met iemand anders is niet erg blijkbaar -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Seks met iemand anders is niet erg blijkbaar

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Hoi

Ik lees hier veel zaken en iets valt mij op.
      De mensen die bedrogen worden, die vinden het niet leuk, dat hun man of vrouw met iemand anders seks heeft. Kan ik begrijpen.
      Maar de personen, die met een getrouwde man of vrouw uitgaan, die vinden het dan weer niet erg, dat hun sekspartner ook nog seks heeft met zijn/haar echtgenoot.
      Het is toch raar, dat er dan geen sprake is van jaloezie.
      Of zie ik dat helemaal verkeerd?

Anoniem
        Post count: 0

Beste Boris,

Je hebt helemaal gelijk! Ik denk dag het te maken heeft met het feit dat men degene met wie ze vreemdgaan niet zien als hun vriend, man of vrouw. Men heeft voordat ze vreemd gingen al geaccepteerd dat degene een partner heeft.
        Ik denk dat er pas jaloezie bij komt kijken als er sprake is van liefde en langdurige affaires.

Groet
        Joshi

Anoniem
          Post count: 0

Hallo. Ja ik weet dat het raar is. Ik ben getrouwd en ga vreemd met een getrouwde vrouw. De reden waarom we dat doen is niet belangrijk. Maar het is wel raar, dat zij zegt, dat ze boos wordt als haar man met een andere vrouw zou zijn, maar dat ze het niet erg vindt, dat ik seks heb met mijn vrouw.

Een beetje dubbelop dus.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Seks met iemand anders is niet erg blijkbaar
        Mijn informatie: