Partner is vreemdgegaan met collega, help personeelsfeest

//Partner is vreemdgegaan met collega, help personeelsfeest
Partner is vreemdgegaan met collega, help personeelsfeest2016-01-26T10:34:43+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Partner is vreemdgegaan met collega, help personeelsfeest

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
      Post count: 0

Twee jaar geleden heeft mijn partner een affaire gehad met een collega. Na alle woede en pijn is onze relatie nu weer flink aan het klimmen uit het dal. De affaire is op het werk nooit uitgekomen. Mijn man heeft ervoor gezorgd dat hij nooit meer met die collega samenwerkt.

We zien de toekomst samen weer zitten. Ik ben zelf flink gaan investeren in mijn eigen carrière en voel me veel zelfverzekerder dan twee jaar geleden. Helaas komt er dit voorjaar een groot personeelsfeest waarbij de partners ook worden uitgenodigd. Ik zie er verschrikkelijk tegenop om haar te gaan zien. Ik ben blijkbaar nog steeds boos en verre van zelfverzekerd als ik daar aan denk. Ik voel nog steeds pijn. Ik wil niet dat zij kan zien dat ik het er nog steeds moeilijk mee heb. Maar niet gaan vind ik ook zwak. Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? Er zal een man of 60 aanwezig zijn.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Partner is vreemdgegaan met collega, help personeelsfeest
    Mijn informatie: