Partner ging bijna vreemd en wantrouwt mij

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Partner ging bijna vreemd en wantrouwt mij

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 10 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik heb sinds 4 jaar een relatie.
      Het eerste half jaar was erg fijn en liefdevol maar daarna begon hij mij continu te controleren en wantrouwen. Uit het niets wilde hij mijn inbox van mijn mail bekijken, mijn hyves berichten, mijn smsjes, de contactenlijst in mijn telefoon, waar ik was enz enz.
      Zijn ex is vreemdgegaan en ik wijdde hieraan ook zijn gedag.
      Ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb ook geen aanleiding gegeven tot wantrouwen, ben super trouw.
      Al met al ging dit wantrouwen en controleren een lange tijd door en werd steeds erger tot ik hem toegang gaf tot alles. Na 2 jaar werd het wat minder en was het wantrouwen daarna bijna weg.
      Maar nu een half jaar geleden kwam ik erachter dat hij zich had ingeschreven bij de site flirtmee.nl dit gaat eigenlijk alleen maar over sex en sexdates. Ik kwam hier per toeval achter omdat hij deze pagina had open laten staan toen ik even achter de pc wilde. Ik heb niets gezegd. Maar heb mij ook aangemeld bij deze site onder een valse naam om te kijken waarop hij uit was op deze site. Tot mijn grote verbazing had hij er een profielfoto op staan van zij penis. Ik ben tegen hem gaan praten en hij begon gelijk over hoe ik eruit zag, borsten enz enz. hij had geen vriendin zei hij en hij wilde graag afspreken. Ik heb op een avond een gesprek met hem gestart en een afspraak gemaakt, een plek gezegd, een station. Ik was deze avond bij mijn ouders, hij wist dus zeker dat ik niet thuis was. Hierbij dacht ik hij gaat toch niet. maar toen ik van mijn ouders weer naar huis reed was zijn auto wel weg. toen ik hem belde nam hij op en hij zat inderdaad in de auto was even naar een vriend zei hij, waarop ik vroeg hoe laat hij dacht terug te zijn. Hij wist hierop niet meer wat hij moest zeggen en ik heb hem geconfronteerd dat ik op de hoogte was van zijn ‘sexdate’ bij dat station. Hij heeft later toegegeven dat hij inderdaad van plan was om naar dat station te gaan en hij zou misschien wel met die vrouw gezoend hebben of sex hebben als het een echte mooie vrouw zou zijn. Hij had dus de intentie om vreemd te gaan! Waarom? hij dacht dat ik vreemd ging terwijl er helemaal geen bewijs is en ik dat ook echt niet heb gedaan of zou doen. Al met al heb ik het hem toch proberen te vergeven en heb ik de relatie voortgezet, ik heb veel moeite om hem te vertrouwen maar dat laat ik hem zo min mogelijk blijken. Maar nu begint hij mij weer constant te controleren, hij wil weer mijn inbox, smsjes, contacten en alles zien. als een jongen reageert op mijn facebook pagina is er gelijk stress bij hem en moet ik maar weer bewijzen dat er niets is tussen die jongen en mij. Ik begin dit zat te worden, ik heb nooit de intentie gehad vreemd te gaan en ben altijd open en eerlijk, hij mag alles inkijken maar toch moet ik mij steeds verdedigen tegenover hem.
      Ik hou veel van hem maar ik ben helemaal op van deze situatie, wat moet ik nu doen?

#6420 Reactie

Anoniem

Beste Ruby, Ik denk dat er maar één advies is wat ik je wil geven: wegwezen! Deze jongen houdt niet van je, hij wil je bezitten en is je aantoonbaar ontrouw. Je hebt niets goeds van hem te verwachten. Hij gunt jou niet, wat hij zelf wel neemt: vrijheid. Ga verder met je leven en zoek iemand die jou waard is.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Partner ging bijna vreemd en wantrouwt mij
      Mijn informatie: