Ook ik bedrogen door partner

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ook ik bedrogen door partner

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  patrick 1 jaar, 4 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Blij dat ik op internet een forum tegen kom waar ik hopelijk mijn hart kan luchten.

Mijn verhaal begint bij vorige week donderdag:
      ik had een ‘oude’ vriendin aan de telefoon en ik zat bij haar te klagen over mijn vriend. Om het verhaal zo kort mogelijk te houden, zij is een ex van mijn vriend zijn beste vriend en die vrienden groep ligt nu uit elkaar. En er is behoorlijk veel herrie in de tent. Mijn vriend ging in december bijna elk weekend daar heen. Het waren niet mijn vrienden dus ik liet hem alleen gaan. Maar zij vertelde mij dat mijn vriend vorig jaar december de hele maand een verhouding had met een andere meid die hij op een verjaardag had leren kennen.

Ik had het mijn vriend gevraagd en zijn antwoord was dat ze alleen gezoend hebben!

Het pijnlijkste is het volgende: op de bewuste avond zou hij weer naar een verjaardag gaan, hij had toen de deur dichtgetrokken bij mij, zijn zwangere vriendin, om naar een andere vrouw te gaan! Ze hadden afgesproken om elkaar daar te ontmoeten…

Ik vind dat zo erg! Ik stond gewoon op de 2e plek samen met ons toen nog ongeboren kind, zijn aller grootste wens…

Ik weet niet waar ik goed aan doe. Omdat hij mij bewust achter heeft gelaten voor een ander vind ik dat onze relatie klaar is. Mijn verstand zegt opzouten met die vent maar mijn hart niet. Ik vergeef hem nooit wat hij gedaan heeft. Maar voor relatie herstel moet ik mij open stellen en hem vergeven om hem de kans te geven. Maar ik weet niet of ik dat kan.

Elke keer als ik naar hem kijk dan vraag ik mij af wie ik voor mij heb. Ik krijg dan een beeld voor mij, hem samen met een ander.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Ook ik bedrogen door partner
    Mijn informatie: