nette man (29j) zoekt nette en discrete sexpartner (vrouw) 2016-05-22T23:32:30+00:00

Home Vreemdgaan forum Wil je vreemdgaan? Hier vindt je gelijkgestemden nette man (29j) zoekt nette en discrete sexpartner (vrouw)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
      Post count: 0

Met enige scepsis typ ik dit bericht, heb dit nog nooit eerder gedaan op dergelijke site.

Ik ben 29 jaar, man, al lange tijd samen met een vrouw, waar ik van hou en op de meeste gebieden een heel leuk leven mee samen heb. Ons seksleven is niet slecht of onbestaande; het is aangenaam. Echter is het niet frequent genoeg, ontbreekt het elke vorm van spontaniteit, en moet het initiatief altijd van mijn kant komen.

Doorheen de jaren heb ik dit vaak bespreekbaar gemaakt, maar in die laatste aspecten komt er geen verandering. Passie, hartstocht en een groot libido zijn deel van mijn dna, niet van het hare, dat is mijn conclusie. Ik begin me langzaam aan ongewild en erg gefrustreerd te voelen en besef dat dit niet voor de rest van mijn leven verder kan zo.
      Ons leven samen, sex buiten beschouwing gehouden, is te goed om op te geven, dat houdt voor mij geen steek. Ik heb er lang (jaren) over nagedacht en ben tot het welgemeend idee gekomen dat een discrete sexrelatie met iemand anders mij rust en genoegen zou kunnen bieden.
      Dit kan werkelijk werken indien er garantie is van wederzijdse discretie, respect en begrip.

Mijn vraag zijnde; is er een vrouw die zich hierin herkent en hier wat in wil betekenen? Misschien kunnen we elkaar aanvullen en enige balans en innerlijke rust aan elkaar bieden.
      Ik zoek iemand serieus, discreet en net.
      Ik zoek niet iemand die; dit al vaker gedaan heeft, uit is op sex met véle partners.

Over mezelf:
      28 j, slank gebouwd, bruin haar, blauwe ogen. Naar wat ik begrijp ben ik vrij aantrekkelijk als ik je type ben. Ik ben goed gemanierd & respectvol.
      Ik woon in Hasselt (België) en om discretie te garanderen zou ik met niemand uit Belgisch Limburg willen contact nemen.

Ik ben hier niet voor de ‘snelle wip’, ik ga er van uit dat er vele mails over en heen zullen gestuurd worden vooraleer er überhaupt iets volgt.

Groeten,
      Lennert

lennert.hasselt3500@gmail.com

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: nette man (29j) zoekt nette en discrete sexpartner (vrouw)
    Mijn informatie: