Moet ik me zorgen maken of juist niet.

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Moet ik me zorgen maken of juist niet.

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 5 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Anoniem

Goedemiddag,

Mijn naam is Bart en ben een 54 jarige man. In 2007 is mijn vrouw naar een festival gegaan met haar zus.

Bij terugkomst gedroeg ze zich vreemd. De telefoon week niet van haar zijde en was dag en nacht op het ding aan het tikken.

Nadat ik een telefoonrekening van ruim 700 euro had ontvangen heb ik de gegevens bij de KPN opgevraagd. Er was eindeloos gebeld en sms verkeer naar één enkel nummer.

Op de vraag wie dat was vertelde ze dat het de huisbaas van een vriendin was. Week later toch maar eens dat nummer gebeld en ik kreeg een manspersoon aan de lijn. Op de vraag wie hij was werd de verbinding verbroken.

Ik confronteerde mijn vrouw met het verhaal en ze zei dat ze alleen wat sms’te met die man en dat ik er verder niets achter moest zoeken.

Maar ze kon niet stoppen. Op het toilet, buiten op parkeerplaatsen en in het park ging ze maar door.

Per toeval ontdekte ik dat ze erotische foto van haar borsten had verzonden had verzonden.

Ze kon niet stoppen en gaf ook toe verliefd te zijn.

Maar ze hield vol niets fysieks met de man in kwestie gehad te hebben. We zijn beiden in relatietherapie gegaan bij dezelfde praktijk weliswaar met verschillende counselors.

Na een paar maanden (ze was er inmiddels klaar mee) had ik een afspraak met de psycholoog en die vertelde mij, ik zat amper 5 minuten op de stoel, dat mijn vrouw een relatie had gehad met de man in kwestie. Ik ben daar overstuur vertrokken en niet weer heen geweest.

Ze zegt dat die psycholoog niet wist waar hij het over had en dat ik naar een psychiater moest gaan. Ik zou me van alles inbeelden.

Nu ruim 7 jaar later wilde ik mijn Facebookpagina openen maar haar pagina was al geopend en wat ik daar las op de chat liet alles weer oprakelen.

Het was een chat met een vriendin waarin ze meedeelde dat de laatste goede vrijpartij met een man in 2007 was (waar de ellende is begonnen). Het was veel te lang geleden en ze wilde weer zich heerlijk vol passie overgeven in de armen van een man.

Toen ik haar daarmee confronteerde vertelde ze dat ze het over mij had. Maar ik en toch niet “een man”?

De chat was doorspekt van een verlangen naar seks en passie.

Twee jaar geleden is ze op familiebezoek geweest en vond ik een seksboekje in haar koffer. Ze zegt dat het normaal is en dat ik er niets achter moet zoeken.

Het begint nu aardig aan mij te vreten.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Moet ik me zorgen maken of juist niet.
    Mijn informatie: