mn vriend belazerd me en ik ben radeloos.. 😭

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen mn vriend belazerd me en ik ben radeloos.. 😭

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  frasier 1 jaar geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Naom

we hebben elkaar leren kennen op een feestje daarna lange tijd als vrienden gepraat en toen we samen op een afterparty belandde was het meteen raak, vanaf toen elk weekend samen geweest, het probleem is alleen dat hij in friesland woont en ik in rotterdam, maar goed we wouden er allebei voor gaan, na een maand las ik berichten van een meisje bij hem uit de buurt, berichten die zeker niet door de beugel konden, daar toen meteen hartstikke boos om geworden en heel erg getwijfeld om er meteen een punt achter te zetten (ben in mn vorige relatie tot 5 keer vergeven belazerd en heb me toen zo ellendig gevoelt dat wou ik nooit meer) maar hij was zo in de tranen en had niet echt het idee dat ik zo serieus was omdat ik een allemans vriend ben en altijd met iedereen klets maar hij besefte nu die mij zo zag huilen en alles dat ik het wel serieus nam en het nooit meer zal gebeuren, ik vertrouwde daar dus ook op en had er best moeite mee daarna vooral ook door de afstand, 5 maanden lang ging het al niet super maar toch hadden we het hartstikke fijn als we in het weekend weer samen waren, op een gegeven moment kregen we steeds meer irritaties door mn vertrouwen en kregen we het ook minder leuk als we samen waren, het is toen 2 23’en uitgeweest en ik heb toen met een andere jongen gezoend, had niet verwacht dat mn (ex) nog contact met me zou opnemen, tot de dinsdag na het weekend hij me opeens belde om te vragen hoe het ging, naja toen een beetje oppervlakkig gebleven en hij wou vrijdags afspreken om met me te praten, maar ik zat met een onwijs schuldgevoel dus donderdag voor het gesprek eerlijk verteld dat ik met iemand gezoend heb en hij was er kapot van, die vrijdag de hele avond en nacht gepraat en alles eerlijk besproken over onze hele relatie en hij zei zoiets nooit te doen of gedaan te hebben
      toen soortvan met een schone lij begonnen, we zijn nu 3 weken verder en ik ben er gister achter gekomen dat die met dat meisje van het begin van mn verhaal dus vanaf toen nogsteeds contact had alleen dan via snapchat ipv whatsapp zodat ik niks zou zien, gesprekken zoals ik wil je zien ik ben geil ik wil je neuken en ga zo maar door, nu hebben we dus ook een keer afgesproken en hij zegt alleen een paar kusjes te hebben gegeven en dat was het (een uur later kwam ik bij hem) ook nog wat gesprekken gelezen dat die aandacht bij meisjes vroeg alleen gingen die meiden er niet echt op in, ik werd natuurlijk helemaal gek toen ik het las en mn wereld stortte opnieuw in elkaar, na een uurtje toen ik was afgekoeld was een goed gesprek gehad dat die er zo’n spijt van had en er alles aan wil doen dat het goed komt en blabla, uiteindelijk met mn stomme kop toch weer seks met hem gehad en toen die weg was gezegt dat ik even de tijd voor mezelf nodig heb, want hoezo wil ik met iemand zijn die me dus eigenlijk al mn gehele relatie bedriegt en aandacht van andere meiden wilt? het gaat sinds het 2 weken uit was wel hartstikke goed maar toen wist ik dit nog niet, en hij zegt pas echt te gaan beseffen wat ik voor hem was toen het eventjes uit was, ik ben echt radeloos en ga helemaal kapot, iemand hetzelfde meegemaakt of met advies .. ?

#389892 Reactie

frasier

Je liegt en ik geloof je niet, want jij bent toch een Nederlandse vrouw?

die gaan toch ook heel erg snel vreemd, dus ja jij bent ook een goedkope sletje.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: mn vriend belazerd me en ik ben radeloos.. 😭
      Mijn informatie: