Mijn vrouw zoekt spanning

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Mijn vrouw zoekt spanning

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  John 6 maanden, 2 weken geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

John

Ons huwelijk staat voor de afgrond. Vind ik super eng. Ik ben geen kroegganger, ga nooit vreemd (aandacht van vrouwen heb ik genoeg), zorg goed voor de kinderen en het huishouden (ik ben zzp-er, we werken allebei parttime) en respecteer mijn vrouw, sla haar nooit en ze mag haar eigen tijd indelen. Genoeg lekkere sex en liefkozing. We hebben alles en financieel gaat het voor de wind.
      Dus kort en krachtig wat wens je nog meer. Nu komt mijn vrouw met de frustratie dat ze spanning wil hebben. Ze is in de 40 en wil een keer met een andere man sex hebben. WTF! Geen partnerruil want ze wil niet dat ik er bij ben, geen trio met 2 mannen want dat vind ze eng en teveel werk, nee gewoon even een keer voor de spanning met een andere man, liefst een kennis.
      Dat ik me een watje voel is nog zacht uitgedrukt. Ik moet haar wel haar gang laten gaan want met een beetje googelen kwam ik erachter dat de meeste vrouwen in die leeftijd op jacht gaan. Willen nog een keer spanning, begeerd worden, wilde sex. Die vrouwen voelen zich saai en suf omdat haar gescheiden vriendinnen wel wilde sex met veel mannen hebben. Ook bladen zoals libelle en Linda wakkeren deze behoefte, deze niet te stillen honger aan. Al heel wat gezinnen in onze straat zijn veranderd in 1 ouder gezinnen omdat de vrouw op jacht is.
      Nu mijn vrouw dus, schat?, begon ze, ik wil niet scheiden maar ik wil weer spanning, mag het?
      Aan de ene kant denk ik, flikker maar een eind op en ga de slet (ja dames, ook mannen die met elke vrouw sex hebben zijn sletten) uithangen om je honger te stillen maar aan de andere kant denk ik aan alles wat wordt beƫindigd, de kinderen wil ik dit niet aan doen.
      Dus dan moet ik ook maar een fuckbuddy gaan zoeken. Heb ik er tenminste ook nog een beetje lol aan, denk ik.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Mijn vrouw zoekt spanning
    Mijn informatie: