Mijn vrouw is vreemd gegaan !!! -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn vrouw is vreemd gegaan !!!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Hallo ik ben een man 33 jaar jong vader van 2 kinderen en ben er achter gekomen dat mijn vrouw is vreemd gegaan met 1 van mijn beste vriend. Het heeft zich 3 jaar geleden afgespeeld maar het is nu boven water gekomen. Het 2 keer met hem gebeurt ! Wie of wat kan mij hier advies in geven want ik weet het niet meer zij wil dol graag door gaan met mij maar ik weet niet of ik dat kan en of ik het een plek kan geven zit er echt mee als ik bij haar weg ga ben ik alles kwijt en kan ik ook nog gaan betallen terwijl ik niks verkeerd heb Gedaan zij doet iets wat niet mag en ik word gestraft !!! Ze vertelde mij dat ze moest overwerken en ging dan naar hem toe puur ff sexen en dan weer snel naar huis omdat ik wachte op haar en ik heb mijn vermoedens toen wel gehad maar als ik er toen naar vroeg werd ik uit gescholden en dat ik niet jarloers en achterdochtig moest zijn terwijl ik het toen al dacht !!! Ze zegt dat ze er veel spijt van heeft maar ik vraag me af of dat wel zo is ze zegt ook dat er geen gevoelens waren voor hem maar is dat wel zo. Zo veel vragen en weinig antwoord !!!! Wat moet ik hier nu mee ?????

Anoniem
        Post count: 0

Hey ikke,
        Zit in het zelfde schuitje.Het was hier met een collega te doen.
        Het ergste vind ik eigenlijk niet de kus en de sexs met die ander, om een of andere manier,maar dat ze mij straalhard beloog waar ik zelf bij stond,ze was eens aan het sms met een vriendin,terwijl ik er nadien achter kwam dat het met hem was.Ze zij zonder een spier te vertrekken dat het een vriendin was en deed een heel verhaal hier over.
        Onze relatie zat in een sleur,leefden wat naast elkaar,praten niet echt meer,dus buiten het feit dat zij over de schreef is gegaan ,hebben we alle 2 schuld aan heel deze zaak.
        Momenteel gaat het redelijk goed hier.Praten terug met elkaar,sexs is terug goed,doen dingen samen nu(cinema,wandelen,…)Als het mij wat te moeilijk wordt zeg ik het tegen haar,en praten we erover
        Het vertrouwen heeft een flinke deuk gehad,en zal terug opgebouwd moeten worden,ze weet ook dat ik nu argwanend ben en dat dit haar enige en laatste kans is,anders ben ik weg,dat weet ze maar al te goed.
        Ik zoek soms nog wel eens iets achter iets doodgewoon terwijl er echt niks is.Dit wil ik zo snel mogelijk kwijt,want dat maakt het rot.
        ps anders moeten we de email uitwisselen dat praat wat makkelijker dan op dit forum.

groeten

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Mijn vrouw is vreemd gegaan !!!
      Mijn informatie: