Mijn vrouw is een relatie begonnen om er achter te komen hoe mannen denken???

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn vrouw is een relatie begonnen om er achter te komen hoe mannen denken???

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  alexfigalew 2 jaren geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

hallo,

Helaaas ben ik er van de zomer erachter gekomen dat mn vrouw een relatie is begonnen met eem getrouwde man
      ze claimen dat ze dit gedaan hebben om van mekaar te leren en dit in hun eigen relaties te verwerken om deze te verbeteren

Ik bijf het heel moeilijk vinden om dit te geloven en hier mee om te gaan
      ze blijven kontakt met me kaar houden en zeggen alleen goede vrienden te zijn
      voor mn werk ben ik veel van huis en heb altijd edacht dat zei de meerdere van ons was

nu durf ik eigenlijk niet niet meer mn werk uit te voeren en wantrouw bijna alles
      dit levert enorm veel spanninigen op
      ik hou van haar en wil dolgraag verder maar kan het alleen niet meer aan

Wie heeft soortgelijke ervaringen en of weet manieren hier mee om te gaan

groet stokertje

#6508 Reactie

Anoniem

Hi
        ik heb het ook megemaakt net als jij, het is afhangelijk om jou caracter. Ik kan niet nadenken dat en andere man zal mijn vrouw aanraken vrijen.. Ik kon niet meer sexuele gedachten hebben tegen mijn vrouw , de magisch is gebroken…ze heeft gekozen voor een andere man tussen haar benen. Ze kon alle verhaltjes proberen maar de realiteit is dat ze een andere man tussen haar bene had laten komen…
        We gingen scheiden, pijnlijk maar nodig. Dan ben ik onmiddelijk begonnen in alle formen om vrouwen te zoeken , gewoon doen… Nu net getrouwd voor de derde keer en leven gaat door, verliefd en een nieuwe hoofdstuck is begonnen met een nieuwe vrouw.

Jij moet jou nauur volgen, ik heb 2 vrienden dat ze laten hun vrouwen de baas thuis zijn, ik kan zelf niet geloven maar ja is hun natuur, zeker niet van me.

Alle beste
        gr

#6509 Reactie

Anoniem

Geef niet te snel op. Liefde overwint alles en seks is maar seks. Mijn vrouw is ook wel eens vreemd gegaan, maar de relatie is nu beter dan ooit. Juist door haar te vergeven laat je zien dat je veel van haar houdt.

#6510 Reactie

Anoniem

Hoi allemaal,

Ik wil mijn verhaal kwijt en heb de stap genomen om dit op dit forum te plaatsen. Ik ben getrouwd geweest en heb uit dit huwelijk twee kinderen. Toen mijn zoon 3 maanden was ontdekte ik een sms op de telefoon van mijn man. Mijn wereld stortte letterlijk in. Ik vertrouwde hem namelijk helemaal. Ik stond bij het lezen van het berichtje te trillen op mijn benen. Hoe kon dit gebeuren? Na veel (ook heftige) gesprekken hebben we besloten verder te gaan. Maar ik bleef hem wantrouwen. Ik bleef onzeker of hij niet weer de fout in zou gaan. Ik deed wel alles voor hem. Ik was de spil in het gezin. Ik draaide de boel en op sexueel gebied was het gelukkig verder weer goed. Helaas na 9 jaar ontdekte ik weer iets. En ik was zo verdrietig hierover dat ik eerst probeerde hem eerlijk te laten vertellen wat er aan de hand was. Echter legde hij hij het bij mij: “je vertrouwd me niet.” Waarop ik antwoordde “ben je eerlijk dan” Nadat ie niet eerlijk voor deze tweede “misstap” uit kwam, heb ik besloten van hem te scheidden.
            Hierna leerde ik een geweldig persoon kennen. Charmant, lief, hij deed alles voor mij. Dat kende ik helemaal niet. Ik was dolgelukkig. En we waren hoteldebottel op elkaar. Na anderhalf jaar besloot ik bij hem te gaan wonen. Maar nu na 4 maanden ontdekte ik bij hem weer dat er “iets” was. En kwam er uiteindelijk achter dat hij zich had geregistreerd op een sexdatingsite. Nu kies ik voor mijzelf en ga niet weer wachten totdat ik ergens achter moet komen. Mijn wantrouwen is te groot. Ik geloof zelf in een monogame relatie met een ontdekkingstocht emotioneel, maar ook op sexueel gebied.
            Ik heb te vaak een leugenaar tegenover me gehad. En ga eerst mezelf weer terug te vinde. Want ik heb een behoorlijke deuk opgelopen.

Groetjes Me

#6511 Reactie

Anoniem

hi

bedankt voor je reactie, vind het fijn lotgenoten te ontmoeten

#12135 Reactie

flngvybBut

Благодарю.

#22815 Reactie

alexfigalew
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                Reageer op: Mijn vrouw is een relatie begonnen om er achter te komen hoe mannen denken???
                Mijn informatie: