mijn vrouw ging/gaat vreemd, hoe verder?

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen mijn vrouw ging/gaat vreemd, hoe verder?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  kees 9 maanden, 3 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

fernando

mijn vrouw heeft vorig jaar iemand ontmoet waarbij het klikte als vrienden niets mis mee, maar deze vriendschap ontwikkelde zich en emotioneel ging zij vreemd, zij praten liever met hem dan met mij, uiteindelijk heeft dit zich ontwikkeld tot een lichamelijk vreemdgaan. ik ben er toen achter gekomen omdat zij zich steeds meer in haar telefoon verdiepte en de afstand tussen ons groter werd. na confrontatie deed ze alsof ik gek was en spoken zag maar kon de bewijzen tonen toen zag ze dat ontkennen geen zin had en gaf ze toe.
      nu is mijn vertrouwen zo beschadigd dat alles wat zij doet wantrouwen bij mij oproept. zij heeft afscheid genomen van die persoon en wij hebben besloten voor onze relatie te gaan vechten, dit ging een half jaar goed. nu moet ik er helaas weer achter komen dat zij via de app weer contact heeft met die persoon. ik heb de berichten gelezen en ze kunnen 2 kanten op gelezen worden, maar omdat mijn vertrouwen beschadigd is is het in mijn ogen natuurlijk fout.

hoe denken jullie hierover? en wat zou de juiste stap zijn?
      ik weet niet meer waar ik goed aan doe

#390002 Reactie

max

Ben jij nou een man? Stop met die vrouw!

#390025 Reactie

marjoor

Tegenwoordig maakt het niet uit hoeveel geld of hoeveel kinderen je ook al hebt. Die blanke neuken die Nederlandse blanke vrouwen willen alleen maar neuken en vreemdgaan en ja het liefste met een neger. En sex is nooit genoeg voor en willen toch altijd vreemd blijven gaan.

Ik had ook een vriendin die mijnen heb ik de deur bont en blauwe kapot geslagen en direct de deur uitgeschopt. Zal ik wat zeggen?

Alle vrouwen in deze tijd gaan vreemd en al vind je een vrouw in Nederland in het Buitenland ze gaan altijd vreemd. En het doet er niet toe als je geld en auto en huis en het heeft daarmee niet mee te maken. Ze willen allemaal een vrije leven en vrij zijn in alles en nemen ze je als huwelijk voor als een soort ontsnapping poging.

Verder niks bezonder aan die wijven van deze tijden.

#390027 Reactie

kees

Die Nederlandse blanke kaas kutjes gaan altijd vreemd. Ook mannen die zich als vrouw gedragen en houden van droog geilen en zich als een jonge meid gedragen op het internet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          Reageer op: mijn vrouw ging/gaat vreemd, hoe verder?
          Mijn informatie: