Mijn vriendin is vreemdgegaan help mij nu !!

//Mijn vriendin is vreemdgegaan help mij nu !!
Mijn vriendin is vreemdgegaan help mij nu !!-001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn vriendin is vreemdgegaan help mij nu !!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Hallo Ik ben Jonas,

Ik echt een ingewikkelde situatie:

ik heb een vriendin, ik ben nu 20, ik heb haar leren kennen toen ik 16 was weg ik was smoorverliefd
      het is ook mijn eerste vriendin, nou we ginge 3 weken met elkaar en ja hoor in die 3 weken was het raaak 2 x vreemgegaan met 2 verschillende jongens maar goed ze was dronken haar vriendinnen stookte beetje op, het was uit toen ze was toen ook 14 shit happend dacht ik toen, 4 maaanden later hebben we elkaar weer getroffen het liep meeste van de tijd goed wel eens een ruzie maarja,

Ik ga nu ongeveer 4 jaar met haar (2e relatie) en in die 4 jaar is er niks gebeurt geen jongen of wie dan oook in haar beurt, ze komt op een nieuwe school nieuwe vriendinnen. We hadden kleine ruzie en het liep beetje slecht, en jawel wat doet ze regeld ze via een nieuwe vriendin een nummer van een jongen smste wat en ze ging na hem toe, huppa gelijke de eerste afspraak sex in een hotel,
      terwijl ik haar ontmaagd heb en 1,5 jaar gewacht heb om dit te kunnen doen maargoed,
      3weken later ( ik wist toen nog van niks ) het liep perfect onze relatie was nognooit zo goed, en ja wel ze komt maandag met een smoes dat ze zaterdag moetoppassen en dinsdag hadden we nog afspreken ze was lief etc, : oke kan toch ?
      maar nee ze was al weer naar hem toegegaan ( zaterdag ) en alwweer seks gehad,
      Ik kom erachter en ze liegt en liegt en zegt als eerst 1 keer afgesproken en alleen gekust en ikging maar door met vragen en ja hoor het is allemaal waar, ik heb net nog met haar gepraat ze wilt voor mij kieze met heel haar hart zegt ze maar wat moet ik ?

ze voelt niks voor hem ze vind hem alleen beetje leuk

Ik hou nog wel van haar
      Ik heb weekenden lang slecht geslapen en gegeten…

Please help me met deze benauwde situatie !!

Anoniem
        Post count: 0

Als je het zelfde wil als dat zij zegt voor elkaar gaan, ga er dan voor… Ja ze zal wel eerlijk moeten zijn en jou de tijd gunnen om het vertrouwen terug te winnen… Vergeten zul je het nooit maar vergeven zal moeten als je verder wil.. succes met je beslissingen kerel…..

Anoniem

Als je het zelfde wil als dat zij zegt voor elkaar gaan, ga er dan voor… Ja ze zal wel eerlijk moeten zijn en jou de tijd gunnen om het vertrouwen terug te winnen… Vergeten zul je het nooit maar vergeven zal moeten als je verder wil.. succes met je beslissingen kerel…..

Anoniem

Maar al op de 1e afspraak heeft ze al seks met hem gehad,
            Totaal 2 x afgesproken en beide keren heeft hij gescoord!

Ik ben zo bang dat het weer fout gaat na een halfjaar fzo,

Ze doet nu lief en luistert naar mij,

en ik denk wel dat ze echt voorme wilt gaan , maar ze heeft gelogen en bedrogen,

Hoe moet ik haar vertrouwen terug winnen ??

Hoe moet ik deze relatie als man zijnde weer op het spoor brengen ??

Anoniem

Ja ik snap dat het moeilijk is.. Maar aan de andere kant is het juist een heel klein beetje positief dat het gelijk op de eerste afspraak was.. Niet eerst verliefd worden en dat soort elende.. Ik ken jou probleem heb bijna het zelfde met mijn vrouw mee gemaakt.. Dat de waarheid niet gesproken word is voor jou onbegrijpelijk! Maar voor haar is de waarheid naar jou toe waarschijnlijk ook erg pijnlijk want ze wil jou ook niet meer kwetsen als ze al heeft gedaan.. Ja zoals in mijn eerste reactie om er een streep onder te kunnen zetten zal ize dd eerlijk moeten zijn en zullen jullie samen aan het vertrouwen moeten gaan werken.. Juist te achterdochtig zijn in de toekomst zal uiteindelijk resulteren in een grotere afstand tussen jullie.. En ja jij bent de enige die kan bepalen of je wil vergeven en het niet kunnen vergeten een plekje kan geven… Ik heb lang nagedacht over mijn situatie en weet dat het erg k.t is maar dat mijn leven met haar veel meer heeft gebracht en zal gaan brengen dan deze fouten in haar leven aan schade hebben aangericht.. Of het nooit weer zal gebeuren is niet te zeggen het leven is niet voorspelbaar… nogmaals suc6 met je keuzes kerel..

Anoniem

Ik vind het een fijn antwoord watje hebt gegeven erg bedankt!

Maar kun jij meer over jou situatie praten, je geeft aan dat ze al je vrouw is..bij mij is het me vriendin dus er zit wel degelijk een verschil er in…

Zou het fijn vinden om nog verder met je te praten..

Anoniem

Is goed stuur maar een mailtje dan kunnen we zo wel verder praten… Schrijft wat makkelijker zeg maar.. Groeten.. rembrantes@hotmail.nl

Het vreemdgaan Bureau

Hoi Allemaal,

Vermoed jij iets? Weet je het eigenlijk al maar wil je bewijs? Wij van Het Vreemdgaan Bureau helpen u graag om erachter te komen of uw partner vreemdgaat.

Mocht je een keer vrijblijvend met ons willen praten, dan kan dat geheel anoniem.

0630865854

Groet Het Vreemdgaan Bureau

HVB
                      Jopie

Jaja geld verdienen aan andermans ellende

Manuke

Man denk goed na of je in deze situatie wil leven ..
                          Jullie zijn okk nog jong en jij hzbt haar ontmaagd . jongere mensen willen eenmaal is andere dingen proberen . ik weet dat het pijn doet maar wat is pijnlijker op langere periode ? Jhaar missen of altijd een bang gevoel hebben ?

frasier

Dan moetje geen vrouw in Nederland zoeken!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          Reageer op: Mijn vriendin is vreemdgegaan help mij nu !!
                          Mijn informatie: