mijn vriend had een verhouding -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen mijn vriend had een verhouding

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Drie jaar geleden zat ik niet lekker in mn vel,was ongelukkig. heb toen de fout gemaakt door vreemd te gaan. Het was met iemand die ik al kende en niet serieus,voor mij was t een verzetje en was op zoek naar spanning. het is een paar keer gebeurd,een keer zoenen en een keer sex,en een tijdje erna kwam mn vriend erachter. Heb m toen ook over mijn gevoelens verteld,dat ik niet gelukkig was en we hebben een moeilijke tijd gehad,maar we zijn er(dacht)ik uitgekomen. Totdat ik een week geleden ontdekte dat hij een verhouding had met iemand die hij via spelpunt op internet leerde kennen. wat begon met praten over hun problemen eindigde met smsen en ontmoetingen in een hotel. ik ben er achter gekomen toen hij op dat moment met haar een nacht in een hotel verbleef,en de dag daarna heb ik hem verteld wat ik wist. Hij zegt dat ie t niet had moeten doen,spijt heeft en alleen mij wil. Hij geeft wel toe dat ie mischien niet zo gelukkig was met mij,dat van mij waarschijnlijk niet verwerkt had,maar er al lang over uit was dat ie niet met haar verder wou. Maar toch brengt ie nog een nacht en een volle dag met haar door,hebben sex,en praten veel. en nu kan het er bij mij niet in dat dan je gevoelens voor die ander ineens weg zijn,want dat zegt ie nu en waarom ie dan toch bij haar bleef dat snapt ie zelf ook niet. Ik heb t gevoel dat ie niet eerlijk tegen mij is en vooral ook niet tegen zichzelf en dat staat nu tussen ons in. Ik kan het niet verkroppen dat ie zo intiem met haar was en dat dan zoals hij zegt met weinig gevoelens deed. Dat kan er bij mij niet in. Kijk een slippertje,dat had ik verdiend heb ik zelf ook gedaan maar dit gaat verder,komt zo dichtbij. Weet niet hoe ik hier mee aan moet!

Anoniem
        Post count: 0

Na een week ben ik er achter gekomen dat ie al anderhalf jaar contact met haar had en haar meerdere malen heeft gezien. tegen mij en de kinderen zei hij dat ie naar een dienstkameraad ging,wat ik het ergste vind,is dat ie gevoelens voor haar had en dat hij het plezierig vond bij haar. Thuis heb ik nooit wat gemerkt. hij heeft heel veel gelogen,alles tot in detail uitgedacht samen met haar,en ze hadden dagelijks contact via sms,whats app maar ook bellen. Nu zegt ie dat dat ie verklaar mee was,al een tijdje,maar ging ondertussen toch weer een nacht naar haar toe,en nu wil ir verder met mij,ben ik weer nummer één. Ik weet,ik heb t ook niet goed gedaan maar dit is meer dan een slippertje. Op t moment voel ik niets voor hem,heb t gevoel dat ik al 24 jaar met een vreemde ben. Wat moet ik hiermee? We praten meteen therapeut maar bloot geven doet ie niet. Wie kan me helpen?

Anoniem

hoi gast,

ik weet niet precies hoe het hier werkt, zie ook niet direct antwoorden op mijn verhaal, zie alleen hoevaak mijn verhaal bekeken is. weet ook niet of ik hier goed aan doe. maar mocht je behoefte hebben mijn verhaal lijkt veel op de jouwe kan je me mailen. karin_van_k@hotmail.com

Anoniem

Het is vreselijk! Zit zelf ook in een nare positie, manlief heeft al 1,5 jaar a 2 jaar contact (om de paar maanden) via de sms met de overbuurvrouw. Naar zijn zeggen, 10 keer sex gehad. Waarom, omdat hij ongelukkig was met zichzelf, het zocht in drank, en zij hem die spanning gaf. Het betekende niets, maar ik noem het niet niets…. Afschuwelijk en ja wat moet je dan doen. Die keuze moet je zelf maken, maar ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is. We hebben drie kinderen, maar wat is het beste om te doen? Sterkte met alles.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          Reageer op: mijn vriend had een verhouding
          Mijn informatie: