Mijn vriend gaat waarschijnlijk vreemd met een man

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn vriend gaat waarschijnlijk vreemd met een man

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 9 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik heb een vriend, en hij is een lieve schat. Wij praten over van alles en proberen zo eerlijk mogeljk naar elkaar te zijn. En dat was maar goed ook want hij is een jongen met een verhaaltje. In het begin van onze relatie vertelde hij al eens dat hij een aantal keren als meisje verkleed naar carnaval is geweest en dat hij weleens met een man gezoend had. Hij vertelde dat het voor de grap was, maar ik weet dat hij vrouwelijke trekjes heeft. Ik weet niet zeker hoe sterk zijn homosexuele gevoelens zijn, maar hij zit de laatste tijd echt lang (tot diep in de nacht) op de computer. Hij heeft mij onlangs verteld dat hij iemand heeft ontmoet via internet, die hem wilde uitnodigen. Of ik hem zou toestaan om een avondje met deze man te verbrengen. Op zich heb ik hem wel eens voor de grap gezegd dat ik liever heb dat hij met een man zoent dan een ander meisje. Tegelijkertijd wil ik wel weten of hij zich wel voldoende thuisvoelt in zijn rol als mijn partner. Nu vraag ik me af of ik het hem zou moeten toestaan om een keertje naar bed te gaan met een man.

#6426 Reactie

Anoniem

Wat een dilemma zeg… De vraag is, wat versta je onder een relatie? Wat versta je onder vreemdgaan? Is vreemdgaan per definitie iets tussen man en vrouw? Waarom zou een man ook niet vreemd kunnen gaan met een andere man?

Hoe dan ook, mij lijkt het dat wat je samen hebt op deze manier ondermijnd wordt. Intimiteit is intimiteit, of dat nu wel of nite met een persoon van het andere of hetzelfde geslacht is.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Mijn vriend gaat waarschijnlijk vreemd met een man
      Mijn informatie: