mijn partner gaat vreemd

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen mijn partner gaat vreemd

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 7 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik heb 13 jaar relatie met mijn partner. Ik heb 2 weken geleden via zijn emails ondekt dat hij vreemd gaat. Hij heeft in de mails zijn diepste gevoelens aan een andere vrouw verklaard. Toen ik hem daarmee heb geconfronteerd werd hij woedend. Hij ontkent dat hij met die vrouw iets heeft. Ik kwam via de mails achter haar naam en zag haar naam toen ze belde op zijn mobiel. Hij loopt altijd weg als zijn telefoon gaat, hij zit tot ‘s avonds laat whats app’en, stuurt hartjes maar tegen mij zegt ie dat het allemaal zakelijk is en hartjes gingen over site over hartslag (blabla). Ik geloof hem zijn verhalen helemaal niet. Ik ben niet achterlijk. Ik weet niet hoe ik het moet uitmaken als hij alles ontkent. Weet iemand een raad?

#6450 Reactie

Anoniem

ik herken de ontkenning!en dat is heel frustrerend en niet eerlijk!!
        Eigenlijk heb je genoeg bewijs voor jezelf om te weten dat hij niet goed bezig is.
        Aan jouw dan nog steeds de keuze om weg te gaan,of te blijven. misschien als je hem verteld dat je zowieso bij hem weg gaat totdat hij er eerlijk over is, want dan pas kan er aan gewerkt worden.
        succes!

#6451 Reactie

Anoniem

Ja het is inderdaad heel vervelend als je partner je bedriegt
          En vooral die die onzekerheid maakt je gek
          Maar wij bieden uitkomst we leverden bewijs
          Voor in info kunt u mijn mailen observatieteam@live.nl
          m.v.g. O.T

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: mijn partner gaat vreemd
        Mijn informatie: