Mijn ouders gaan vreemd, maar weten het niet van elkaar. -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn ouders gaan vreemd, maar weten het niet van elkaar.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Ik ben echt radeloos op het moment, toen mijn zus zei dat ze depri werd heb ik een gesprek met haar gehad, ze vertelde me dat mijn moeder haar een geheim vertelde toen ze 15 was. Mijn zus loopt er al 7 jaar mee rond, en dus 7 jaar had mijn moeder een ander. Mijn vader gaat echt door een hell, omdat alles niet meer loopt zoals het hoort, zijn probleem op het moment is dat hij geen liefde krijgt… ik neem aan de top 1 reden om te zeggen: ik zoek het wel ergens anders.
      Na het gesprek met mijn zus waaruit bleek dat mijn moeder als 7 jaar een ander heeft, pakte ik het losjes op.. wist waarschijnlijk niet hoe ik erover moest denken of uberhaubt op reageren.
      Vervolgens heb ik niet geslapen en ben ik op de bank rustig gebleven en een beetje muziek geluisterd, proberen om er niet over te piekeren.. maarja het is toch je moeder die zoiets kuts flikt.
      Toen het licht begon te worden en langzaam 9 uur werd kwam mijn vader naar beneden, ik wist gewoon niet hoe ik moest gedragen. Ik ben ook met hem een gesprek aangegaan omdat hij er over begon, maar ik heb niks over mijn moeder gezegt.. maar mijn vader vertelde ook al dat hij met een vriendin van mijn moeder ging en dat ik daar niks over mocht zeggen. Dus nu moet ik voor beide ouders de doven gaan spelen en overal overheen praten. Heb het ook niet tegen mijn zus vertelt over mijn vader, die wist het namelijk alleen van mama.

Ik vraag hierbij serieus om een uitweg, want begin nu de realiteit in te zien i.v.b met de gevolgen voor onze toekomst. Wat kan ik doen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Mijn ouders gaan vreemd, maar weten het niet van elkaar.
    Mijn informatie: