Mijn nieuwe partner bedriegt me

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Mijn nieuwe partner bedriegt me

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rudolfo34 1 jaar geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

D-ke

Hallo
      Sinds een tijdje heb ik het gevoel dat mijn nieuwe partner me bedriegt met zijn ex. Hij wistilt haar smsen. Zegt dat ze niets stuurt of dat er niet gebeld word. Ik zou graag zijn smsen willen lezen. Kan dit ook al zijn ze gewist en kan dit van op een ander toestel?
      Ik wil hem graag confronteren met de feiten, zodat hij er zich niet van kan onderuit lullen..
      Iemand tips

#389830 Reactie

Rudolfo34
      Bijdrager

Hoi D-ke,
        Er loopt hier niet echt een “expert” rond volgens mij. Maar ik zal je proberen wat te helpen.

Ik denk niet dat het lezen van gewiste SMS-jes kan op de meeste telefoons, of ze moeten tijdelijk in een prullenbak terecht komen zoals onder Windows. Maar eerlijk gezegd zou ik energie steken in andere zaken.

In de meeste gevallen voelen vrouwen het goed als er wat aan de hand is. Bedenk dan dat de relatie kennelijk niet goed genoeg is zodat zijn interesse alleen op jou is gericht. Daar kun je dan beiden wat aan doen of niet. En als je bedrogen wordt, bedenk dan wat je gaat doen als het blijkt waar te zijn. Waarschuw hem en ga niet verder in je relatie als je niet het gevoel hebt dat hij genoeg voor je voelt.

Veel succes.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Mijn nieuwe partner bedriegt me
      Mijn informatie: