Mijn man heeft sex gehad met een shemale

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Mijn man heeft sex gehad met een shemale

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Famke 4 maanden, 1 week geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Gast

Ik heb een relatie van 14 jaar. Ben 28 en heb een zoontje van 10 maanden. Ik ben er achtergekomen dat mijn man veelvuldig hoeren heeft bezocht. Dat vond ik heel erg maar dacht er wel overheen te komen . Maar na wat meer speurwerk heb ik ontdekt dat hij ook naar shemales is geweest en dat hij zichzelf heeft laten nemen om het even grof te verwoorden. Dit is voor mij zo een shock dat ik de toekomst absoluut niet meer met hem voor me zie. Ik zie hem niet meer als dezelfde persoon. Hij is in mij ogen een totale vreemde geworden. Hij zegt zelf dat het nieuwsgierigheid was en dat hij geen bi of homo is. Ik zie dat heel anders en zit heel erg in de knoop. Na 14 jaar er een punt achter zetten met een baby wil je ook niet. Maar met zo een man blijven ook niet. Ik zag mezelf echt oud worden met hem en nu valt alles in duigen….kan uit schaamte bij niemand met me echte verhaal terecht dus zou ik graag de mening van een buitenstaander horen

#24253 Reactie

Shemale

Je moest eens weten hoeveel getrouwde en bezette mannen ik neuk… ze vinden het geweldig om mij eerst te neuken en met mn tieten te spelen om daarna met veel glijmiddel mn paal te mogen ontvangen.

#390529 Reactie

Famke

Wow niemand zit op zo’n antwoord te wachten ‘shemale’ #bitchlife

Ik zit in een soortgelijke situatie met mijn partner. Ook talloze keren vreemdgegaan met hoeren en weet ik het. Contact met allemaal vreemde lui maar hij blijft echter ontkennen dat hij contact heeft gehad met een man of shemale. Weetje het ergste vind ik gewoon dat hij dingen achter mn rug om heeft gedaan. Dat hij daar maanden lang over heeft gelogen tegenover mij. Dat hij mij achteruit zag gaan door allemaal stress en spanning en nog niks zei. Uiteindelijk had ik ‘voldoende’ bewijs en heb ik hem voor het blok gezet. Of je bent nu eerlijk of je gaat weg. We zijn nu een paar maand verder, maar nog steeds heb ik het moeilijk. Hij doet zn best, we doen veel samen, maar het blijft ontzettend kut en lastig.

Om je heen hoor je mensen al oordelen. Dus uit schaamte zeg je niks. Ik ga nu naar een therapeut en soms helpt het maar ook niet altijd. Ik schaam me gewoon voor hem. Ik schaam me voor mezelf omdat hij kennelijk iets mist. Mijn vertrouwen in hem is compleet weg. Mijn zelfvertrouwen is gedaald. En toch ga ik verder met hem. Omdat ik hoop dat hij the good guy is die de verkeerde keuze heeft genomen. We werken hier keihard voor en zijn er nog lang niet maar probeer naar de toekomst te kijken. Naar wat jij wilt..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Mijn man heeft sex gehad met een shemale
        Mijn informatie: