Mijn man heeft sex gehad met een shemale

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn man heeft sex gehad met een shemale

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 3 jaren, 6 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Advies van een 36 jarige kerel die al heel lang kiest voor het leuke vrijgezelle bestaan (persoonlijk vind ik dat veel mensen veel te vroeg beginnen aan vastigheid/ trouwen/ kinderen, vaak kennen ze zichzelf of hun partner niet goed genoeg…).

Neem deze ervaring mee en stop ermee. Je bent 28 jaar, dat is nog heel erg jong. Ga Tinderen of datingsite en je hebt zo veel aandacht en er zit altijd wel een leuke kerel bij die jou en je baby accepteert.

Sterkte iig met deze moeilijke tijd.

#6883 Reactie

Anoniem

Ik heb een relatie van 14 jaar. Ben 28 en heb een zoontje van 10 maanden. Ik ben er achtergekomen dat mijn man veelvuldig hoeren heeft bezocht. Dat vond ik heel erg maar dacht er wel overheen te komen . Maar na wat meer speurwerk heb ik ontdekt dat hij ook naar shemales is geweest en dat hij zichzelf heeft laten nemen om het even grof te verwoorden. Dit is voor mij zo een shock dat ik de toekomst absoluut niet meer met hem voor me zie. Ik zie hem niet meer als dezelfde persoon. Hij is in mij ogen een totale vreemde geworden. Hij zegt zelf dat het nieuwsgierigheid was en dat hij geen bi of homo is. Ik zie dat heel anders en zit heel erg in de knoop. Na 14 jaar er een punt achter zetten met een baby wil je ook niet. Maar met zo een man blijven ook niet. Ik zag mezelf echt oud worden met hem en nu valt alles in duigen….kan uit schaamte bij niemand met me echte verhaal terecht dus zou ik graag de mening van een buitenstaander horen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Mijn man heeft sex gehad met een shemale
      Mijn informatie: