Mijn man gaat naar nachtclubs

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Mijn man gaat naar nachtclubs

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 1 maand geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Onlangs ontdekte ik door een creditcard afschrift dat mijn man een nachtclub bezocht had, het bedrag was enorm hoog (genoeg om met twee een week in een vier-sterren hotel te verblijven !!). Ik was hier kapot van. Wij zijn 25 jaar samen en ik dacht dat mijn man zijn nachtelijke uitstappen enkel in het café zocht zoals hij steeds zei, hij was ook meestal tamelijk dronken en agressief als hij thuiskwam rond half zeven ‘s morgens ! Meestal wou hij dan direct sex en het was veel “uitbundiger” dan gewoonlijk. Er was niks aan de hand volgens hem, hij was met vrienden op café en ik geloofde hem.

Dit spelletje heeft ongeveer 10 jaar geduurd (misschien langer) en ik kan dit niet meer aan. In feite heeft hij dus al die jaren gelogen tegen mij en mij bedrogen met “hoeren” want er zijn daar meisjes die “voor een onvergetelijk moment” kunnen zorgen, bubbelbad, champagne, enz., striptease, paaldansen. Hij heeft nooit iets gedaan zegt hij dat mij “schade berokkent” en het is niet omdat hij één maal door het rode licht gereden heeft dat ze zijn rijbewijs moeten afnemen zegt hij. Hij heeft ook een drankprobleem, zijn uitstap begint meestal op café en na enkele pinten belandt hij in die nachtclub omdat dat de enige zaak nog is die nog open is natuurlijk. Alle cafés sluiten vroeger dan die nachtclub dus hij kan nergens anders terecht denk ik. Hij wil hier niet veel over kwijt en doet liefst van al alsof er niks aan de hand is. Moet ik dit blijven dulden of geef ik hem van hetzelfde laken een broek en blijf ik ook eens weg om te zien wat zijn reactie is ?

Ik ben, al zeg ik het van mezelf, een aantrekkelijke vrouw die steeds haar best doet om er goed uit te zien, ga modern gekleed en op sexueel gebied is er niks verkeerd bij ons – dat zegt hij zelf ook dat hij niet weet wat hij elders zou zoeken en dat hij thuis alles heeft !! Begrijpe wie begrijpen kan ! Wat moet ik doen ? Ik geraak er niet over, ben constant nerveus en kan soms héél moeilijke momenten hebben. Wij hebben nog steeds sex en ik hou nog van hem maar kan dit niet verwerken om nog maar te zwijgen van het vertrouwen dat volledig zoek is. Als hij nu de deur uitgaat ben ik heel nerveus dat dit opnieuw zou gebeuren. Stel dat hij dit nog doet denk ik dan, wat dan ? Zijn er vrouwen met die ervaring zo ja, neem dan aub contact met me op via deze site.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Mijn man gaat naar nachtclubs
    Mijn informatie: