Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen midlife crisis

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
      Post count: 0

ik heb sinds 8 maanden een hele fijne relatie met een fijne vent. dacht ik.
      nou bleek hij al 4 maanden vreemd te gaan. met degeen met wie hij 3 weken ging voor mij (en na zijn relatie van 27 jaar).
      hij vind het eigenlijk heel gewoon want hij houdt van ons allebei en wil ons allebei niet kwijt.
      hij gaat zelfs zo ver dat hij het liefst met zijn drieeen in 1 huis gaat zitten.
      dat hij met mij een relatie heeft, betekent in dit geval dat ik een soort van “hoofdvrouw” ben en zij is de bijvrouw. ik heb nooit iets aan hem gemerkt want voor de rest is hij een topvent. maar dit overspel heeft mij zo diep in mijn ziel geraakt, iemand van wie ik het nooit had verwacht en die mijn volste vertrouwen had. hij woonde praktisch bij mij in.
      ik heb er over nagedacht hoe het zou zijn als we hiermee door gaan. hij gunt mij dan ook iemand voor “ernaast”.
      maar wat heb je dan voor relatie? waar gaat het heen? hij was niet voor niets na 3 weken al “klaar” met haar want voor die 3 weken hadden we beiden contact met hem, ik heb hem door omstandigheden (druk, studie, hij net uit een langdurige relatie) op een afstand gehouden. in die tijd leerde hij haar kennen. hij moest toen kiezen, zij of ik en koos voor haar. dat deed pijn maar ik gun iemand de liefde. na drie weken stond hij bij mij op de stoep . hij voelde toch meer voor mij en we zijn dus inmiddels 8 maanden verder. vakantie geweest, familiebezoekjes, ellende met zijn ex-vrouw doorstaan, dicht naar elkaar gegroeid, steeds leuker geworden samen, en dat vond hij ook.
      en dan kom je na 8 maanden achter zulk bedrog. zo vreselijk pijnlijk. ik heb hem nu voor het blok gezet. of je gaat met mij verder, of met haar. maar het kan niet!! met allebei. je bent geen Anton Heijboer. Ben ik daar nu preuts in? of kortzichtig? ik ben zeer benieuwd naar meningen van anderen. ik wil m eigenlijk niet kwijt maar ik wil m zeker niet delen. ik loop nu al 1,5 week met een blok op mijn maag en ben er letterlijk ziek van. wat zijn de meningen hierin? doe ik moeilijk door dit niet toe te staan? of sta ik in mijn recht door dit niet normaal te vinden? ik noem dit ook geen open relatie, dit is gewoon van 2 wallen willen eten. hij wil ons letterlijk allebei gelukkig maken.

Eef
        Post count: 0

Lastige situatie en hoewel zijn intenties misschien oprecht zijn gaat dit waarschijnlijk voor niemand werken. Diep van binnen weet je of je geschikt bent voor 1 man of vrouw, of meerdere tegelijk… Handel hier dan ook naar.
        Bedenk dat er meer (leuke) mannen rondlopen die wel exclusief willen zijn.

Sowieso had hij van het begin af aan al eerlijk moeten zijn over hoe hij is en denkt op dit gebied. Dus mijn gevoel zegt dat je beter kunt stoppen met hem.

Succes en sterkte!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: midlife crisis
      Mijn informatie: