Home Forums Deel uw ervaringen Marokkaanse mannen het grootst geschapen!!!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Aantal berichten: 230

Mannen uit Marokko hebben van alle mannen ter wereld het langste geslachtsdeel.

Official The World Penis Size 2013

De penis: 16,10 – 17,95 centimeter
      De mannen die gemiddeld de grootste penis ter wereld hebben vind je toch het meest in Arabische landen. Maar ook een aantal landen in Europa en Zuid-Amerika hebben dit soort mannen in huis. De volgende landen op een rijtje. Soedan (16,47), Hongarije (16,54), Libanon (16,82), Colombia (17,13), Venezuela (17,20), Ghana (17,31) en Ecuador (17,77). De gemiddeld grootste penis ter wereld is te vinden in Marokko(17,95).

Bron http://www.worldsizepenis.blogspot.com

Anoniem
      Gast
        Aantal berichten: 844

Haha Maar dan krijg je er wel een bak ellende bij. Kinderen kidnappen en meenemen naar Marokko, sluiers en je wordt als hoer beschouwd want alle vrouwen zijn hoeren in hun visie.
        Dan neem ik maar een iets kortere zonder al die narigheid.

Anoniem
        Gast

Nou dat zal wel meevallen.. Gast 2 . Zijn hier genoeg knappe Marokkaanse mannen die weten hoe ze boerenkool met worst moeten bereiden, voor de vrouw die thuis komt. Boerenkool met WORST 😀 ja

Moniek34
          Gast

Marokkaanse mannen betere minnaars dan Negers en Blanke Mannen.
            Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?

Grootte

Ten eerste wordt gezegd dat marokkaanse mannen een grotere penis hebben dan Negers en Blanke. Als we naar de statistieken kijken, blijkt dit wel te kloppen. De grootste piemels ter wereld zijn te vinden in Marokko. Ook in Arabische landen zijn ze gemiddeld wat groter dan in Europa. Het lijkt dus zo te zijn dat Marokkaanse mannen gemiddeld groter geschapen zijn. Daarnaast komt een marokkaanse penis ook gewoon wat indrukwekkender over dan een zwarte en wit exemplaar.

Lichaam

Maar niet alleen zijn penis is indrukwekkend, een marokkaanse man ziet er sowieso interessant uit. Zijn licht getinte kleurtje, grote lichaam en gespierde armen zorgen bij veel vrouwen voor kriebels. Vooral blanke en zwarte vrouwen vinden het maar wat spannend om met zo’n mooi lichaam het bed te delen.

Betrokken minnaar

Daarnaast zouden marokkaanse mannen geïnteresseerde en betrokken minnaars zijn. Ze hebben niet alleen oog voor de lichamelijke behoeftes van vrouwen, maar ook voor het psychische gedeelte.

Ritme

In bed wordt natuurlijk veel bewogen en dus zou het ook nog iets met het ritme van mannen te maken kunnen hebben. Tenslotte hebben marokkaanse mannen een veel beter gevoel voor ritme dan blanke mannen en negers
            In je hoofd

Het grootste deel van de ervaring tijdens de seks heeft echter niks te maken met grootte of bewegingen, maar zit in je hoofd. Sommige vrouwen hebben voor zichzelf besloten dat ze het lekkerder vinden met een marokkaanse man en zullen dan ook niet snel meer seks met een blanke man en donkere man proberen. Ze raken opgewonden van het idee of door de uitstraling van de marokkaanse mannen. Dit heeft dus niks met de daadwerkelijke prestaties tussen de lakens te maken.

Maar of er nou echt iets is als een bepaald volk of een bepaalde huidskleur die aangeeft hoe goed mannen in bed zijn? Ik betwijfel het. Seks is namelijk niet alleen lichamelijk, het is de hele ervaring. Als je tot over je oren verliefd bent op iemand, kan dit al zoveel doen. Dus zijn marokkaanse mannen echt beter in bed? Veel vrouwen zullen het misschien beamen, maar het blijft een persoonlijke voorkeur.

sanne
            Gast

Marokkaanse mannen zijn heel goed in bed, en ja lekker gespierd en mooie licht getinte hele knappe mannen en zijn trouwens echt heel erg groot geschapen.

mocrodicklovers
              Gast

marokkaanse jongens van tegenwoordig zijn heel erg sportief bezig en vaak mooie afgetrainde lichaam hoge uithoudingsvermogen heel erg groot geschapen

Marokanem groot maar komen binnen 3 minuten klaar
                Gast

Niet alle marokaanse mannen zijn groot geschapen. Waarschijnlijk is dit alles door een marokaan geschreven voor aandacht. Ik heb met meer dan honderd marokaanse jongens en mannen seks gehad, ook met alle andere rassen. 99 procent van de mannen komen binnen 3 minuten klaar.. ze kunnen je niet bevredigen! Ze doen macho maar zijn niet. Grotendeels marokanen zijn nu homo..ga naar bullchat.nl dan zie je het meest marokaanse mannen. De grootte van de penis hangt af hoe je lichaamsbouw is.Ik heb marok gehad met lul van 11 cm..afkomst zegt niets..ga goed onderzoeken..ik praat uit ervaring.. de meeste zijn onverzorgd en stinken en dat werkt soms demotiverend en je geniet dan niet.. ze hebben geen stijl om te praten want die klasse ontbreekt..meeste marokanen zijn erg dom en lelijk vooral de tanden.. ik heb liever een mooi blanke man die normaal geschapen is en mij lekker ook laat klaarkomen en die niet binnen 3 minuten al moe is ..of een neger of antiliaans die je gek neukt.. echt neuken doen die negers..ze maken je gek.. alsof sommige heel lelijk zijn maar hun lul en seks wowwww… Marokkanen neuken als kippen ..snel klaarkomen hHahaa.. boring !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                Reageer op: Marokkaanse mannen het grootst geschapen!!!!!
                Mijn informatie: