Man kan niet (echt) kiezen

//Man kan niet (echt) kiezen
Man kan niet (echt) kiezen2018-02-06T21:45:57+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Man kan niet (echt) kiezen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
      Post count: 0

Wat als je al 2,5jaar een geheime relatie hebt met een getrouwde man en deze niet echt kan (wil?) kiezen?
      Wie heeft dit ook meegemaakt?
      Hij zei van in het begin al dat de relatie met zijn partner goed was en dat hij haar niet zou verlaten. Toch kwamen er twijfels maar nooit een doorbraak. Als het wat “warm” werd zei hij dat hij bij zen vrouw bleef maar één van ons twee gaf het contactverbod telkens weer op. En zo blijft het maar duren. Ik kon me niet inbeelden dat get puur fysiek was. We hadden echt een sterke band meende ik en konden alles aan elkaar toevertrouwen. Toen ik 2 maand geleden meer afstand wou kreeg hij het lastiger, huilde meer, miste me, viel ettelijke kilo’s af en slaapt barslecht. Ik dacht dat dit mss wel eens een teken aan de wand kon zijn dat hij eindelijk besefte dat hij niet zonder me wou. Ik stuurde er meer op aan dat hij definitief zou moeten kiezen. Voor de 4de x zegt hij voor zen vrouw te kiezen maar wil er nog wel voor me zijn (jah, dat werkt toch gewoon niet?). Ik zoek ervaringen langs gelijk welke kant (geen veroordelingen aub)

Sandra
        Post count: 0

Heb jij ook een (vaste) relatie? ZOniet, dan de knoop doorhakken lijkt me…Jij kan zo ook niet verder en hij blijft twijfelen, er staat ook nogal wat op het spel…

Moeilijk, maar denk aan de lange termijn, dan wil je toch ook gelukkig zijn?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Man kan niet (echt) kiezen
      Mijn informatie: