leerkracht gaat vreemd met vader van kinderen van school

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen leerkracht gaat vreemd met vader van kinderen van school

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 5 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hallo,

Een goede vriendin van mij en tevens een collega is een vrouw van 33 die vier jaar geleden getrouwd is met een lieve man. Ze heeft mij onlangs vertelt dat ze nu een affaire heeft van al meer
      dan zes maanden met een vader van drie kinderen bij ons op school. Ik geef les op een basisschool. Ze heeft dit vertelt omdat ze haar verhaal kwijt moest, maar nu weet ik niet zo goed
      wat ik er mee moet. Ik keur dit af en heb het haar ook gezegd, maar ik vind het een moeilijke situatie. Ik ken het gezin goed en naar buiten toe lijken ze heel gelukkig. Mijn vriend heeft alleen vertelt dat die vader ongelukkig is in het seksleven. Zij vindt het voornamelijk spannend, ook omdat het verboden is. Ik weet nu niet wat ik met de situatie aan moet. Mijn mond houden? Mijn vriendin advies geven om er mee te stoppen? Ik vind het ook zo wat om dit gewoon te zien gebeuren, iemand tips of adviezen?

groetjes!

#6474 Reactie

Anoniem

Hangt er een beetje vanaf hoe je relatie met die vriendin is. Denk je dat ze op dit vlak iets van je aan zal nemen?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: leerkracht gaat vreemd met vader van kinderen van school
      Mijn informatie: