Krijg je probleem opgelost

Krijg je probleem opgelost-001-11-30T00:00:00+00:00
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Ik ben Pires Melde uit Neltherland. Ik zal graag mijn getuigenis te geven aan alle mensen in het forum cos ik had nooit gedacht dat ik zal mijn vriendin terug te hebben en ze betekent zoveel voor mij .. Het meisje ik wil krijgen trouwen liet me 4 weken voor onze bruiloft voor een ander man .., Toen ik haar riep ze nooit pakte mijn oproepen, Ze verwijderde me op haar facebook en ze veranderde haar facebook-status uit te gaan naar Single … toen ik ging naar haar plaats van het werk vertelde ze haar baas dat ze nooit willen me zien. . ik mijn baan verloor als gevolg van deze cos i cant get mezelf niet meer, mijn leven was ondersteboven en alles niet soepel met mijn leven ga … Ik probeerde alles wat ik kon doen om haar terug te hebben om alle niet uit te werken tot ik ontmoette een man als ik op reis naar Afrika om een ​​aantal zaken uit te voeren zijn het ontwikkelen van een aantal jaren terug .. Ik vertelde hem mijn probleem en al zijn gepasseerd via in het krijgen van haar rug en hoe ik verloor mijn baan … hij vertelde me dat hij me gaat helpen … i geloof niet dat hij in de eerste place.but zwoer dat hij zal me helpen en hij vertelde me dat de reden waarom mijn vriendin verliet me en vertelde me ook een aantal verborgen secrets.i was verbaasd toen ik hoorde dat van hem .. hij zei Hij zal een spreuk voor mij en ik zal de resultaten te zien in de komende paar dagen .. toen ik reis terug naar Duitsland de volgende dag en ik noemde hem toen ik thuis kwam en hij zei dat hij bezig casting die spreuken en hij heeft gekocht alle die nodig is voor de spreuken materialen, zei hij am Gaat positieve resultaten zien in de komende 2 dagen, dat is Thursday.My vriendin belde me op precies 12:35 op donderdag en excuses voor alles wat ze gedaan had .. ze zei, dat ze nooit gekend wat ze doet en haar plotselinge gedrag was niet opzettelijk en ze beloofde dat niet te doen again.it was alsof ik droomde toen ik hoorde dat van haar en toen we uiteindelijk het gesprek, belde ik de man en vertelde hem mijn mijn vriendin gebeld en Hij zei dat ik heb niets gezien nog … hij zei dat ik zal ook mijn baan terug in 3 dagen tijd .. en wanneer zijn zondag, belden ze me op mijn plaats van het werk dat ik werk op maandag moeten hervatten en ze gaan compenseren me voor de termijn die ik heb doorgebracht in huis zonder te werken .. Mijn leven is weer in vorm, ik heb mijn vriendin terug en we zijn gelukkig nu getrouwd met een jongetje en ik heb mijn baan terug too.This man is werkelijk krachtig .. als we tot 20 mensen zoals hij in de wereld, zou de wereld zijn geweest een betere plek .. hij heeft ook geholpen veel van mijn vrienden om veel problemen op te lossen en ze zijn allemaal blij nu .. Am deze advertentie naar het forum voor iedereen die geïnteresseerd is in het voldoen aan de mens voor help.you kunt hem mailen naar
      imong.illuminati.temple@abv.bg, ik kan geven zijn nummer want hij vertelde me dat hij niet gestoord wil worden door veel mensen over de hele wereld .. hij zei dat zijn e-mail is goed en moet hij ook een website als je wilt hem daar te bezoeken ‘hij zal beantwoord alle e-mails zo snel mogelijk .. hoop dat hij hielp u too .. good luck. zijn website is http://www.imongilluminatitemple.webs.com

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Krijg je probleem opgelost
    Mijn informatie: