Komt het ooit goed?

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Komt het ooit goed?

Dit onderwerp bevat 12 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Deborah 1 jaar, 2 maanden geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Susanne

De relatie tussen mij en mijn man was de afgelopen jaren niet goed. Druk met ander dingen, kinderen geboren, man druk met het werk waardoor we steeds veder van elkaar af kwa,en te staan.
      Ik had het gevoel dat het wel weer goed kwam, maar mijn man dacht daar anders over. Hij had contact met een andere vrouw en dat werd meer dan alleen appen.
      Nadat hij vreemd gegaan is met haar heeft hij er voor gekozen om bij mij te blijven maar hij zegt wel dat hij verliefd op haar is en haar mist…
      Hij wil nu rust en ruimte om zijn hoofd leeg te maken. Hij is dus wel bij mij thuis maar niet met z’n hoofd. Hoe moet ik hier mee om gaan? Moet ik het gewoon laten sudderen en hopen dat het ooit nog goed komt?

#22864 Reactie

Bart

Hoi,
        Misschien moet je hetzelfde doen bij hem.
        Als het uitkomt en het raakt hem, dan weet je dat er redding is.
        Ook mijn vriendin is in het verleden vreemd gegaan. Toen ik daar achter kwam, raakte ze in totale paniek en wilde alleen maar bij mij zijn.
        Dus dat ik nu lees dat hij haar mist en verliefd op haar is?!
        Dat klinkt mij echt niet goed in de oren!
        Het klinkt hard maar misschien moet je niet langer er voor hem zijn maar voor jezelf!
        En schop hem eruit, misschien realiseert hij dan wat hij mist.
        Hij hoort zich nu aan jouw voeten te gooien en vragen om vergiffenis!
        Hoop dat je voor jezelf de goede beslissing maakt.
        Heel veel sterkte met dit alles.

Mvg,
        Bart.

#22947 Reactie

Susanne

Dank je wel voor je reactie, Bart.
          Het is een rot situatie en ik probeer steeds meer voor mezelf te kiezen. We hebben alleen ook twee kinderen dus hem eruit gooien is helaas niet zo makkelijk als ik zou willen…
          Jouw reactie geeft me wel weer kracht om door te gaan, dus dank je wel!

Groetjes,
          Susanne

#22956 Reactie

bart

Heel graag gedaan.
            Ik hoop dat je tot goed besluit komt.
            En inderdaad maakt het hebben van kinderen het wat ingewikkelder.
            Maar ook ik kom ook uit een gebroken gezin, en ben redelijk goed terecht gekomen;-)

Als je een keer tegen iemand aan wilt lullen weet je me te vinden!

Grtjes Bart.

#22957 Reactie

Susanne

? dank je wel Bart! Fijn om te horen dat je goed terecht bent gekomen. Mijn kinderen staan bij mij ook op de eerste plaats, voor hen wil ik het allerbeste!
              Ik geef je m’n mail adres, dat praat misschien wat makkelijker in de toekomst dan via dit forum. ?

Groetjes,
              Susanne
              ditbeniknu@hotmail.com

#24768 Reactie

Molly

Hoe gaat het nu met je Susanne? Ik zit ook in zo’n situatie en mijn man was ook verliefd op haar en zij dumpte hem na een paar weken al. Toen wilde ik hem terug maar hij wist het niet en is een tijdje op zichzelf gaan wonen (ook wij hebben kinderen) maar nu is hij terug maar hij heeft nooit aan mijn voeten geworpen en excusses aangeboden alleen als ik erg trek krijg ik er een het spijt me uit en dat maakt het heel moeilijk. Ik twijfel nu ook vaak, voor hem is het goed en oke en normaal maar ik mis het verliefde gevoel wat ik altijd had tot dit uitkwam en ben bang dat dat nooit meer terug kom. Ik bekijk hem nu met een veel kritischere blik. Van de andere kant zijn andere mannen op deze leeftijd ook met bagage dus ik weet niet waar we beter af mee zijn. Dat is iets dat moeten we zelf uitvinden. Succes! Ik hoor graag hoe het nu met je is.

#25539 Reactie

Susanne

Hoi Molly,

Dank je wel voor je reactie.
                  En wat vervelend voor je dat je in een soort gelijke situatie zit.
                  Dat van dat verliefde gevoel en niets zeggen herken ik helaas maar al te goed…
                  Ook hier gast hij gewoon door en mag ik er seker niet over praten… Maar een beetje aandacht kan ik wel vergeten…
                  Maar inderdaad waar zijn we beter af? En waar vinden we nog een leuke man die ons met kinderen en al zou willen hebben?
                  Ik blijf het voorlopig nog even proberen, hopen dat het beter wil gaan.
                  Voor jou hoop ik dat ook!
                  Groetjes,
                  Susanne

#136172 Reactie

Bianca

Dames,

Ik ben zelf ook bedrogen en kwam erachter dat mijn ex al een half jaar vreemd ging terwijl we een dochter van 8 maanden en een dochter van 3 jaar hadden. Het ging al even niet goed tussen ons en ik wilde proberen om, zeker voor de kindjes, onze relatie te redden. Hij niet en nadat ik zijn vreemdgaan ontdekte heb ik hem na een maand de deur gewezen. Het is een hele moeilijke tijd geweest waarin naast verdriet om wat er niet meer was ook de onzekerheid over mezelf om de hoek kwam kijken. Maar ga nooit aan jezelf twijfelen. Kies voor jezelf en de kinderen en daarbij komt in de toekomst vast en zeker weer een leuke lieve man bij. Als een man niet voor de volle 100% voor jou gaat, dan is hij je niet waard. Ik heb inmiddels een hele lieve attente vriend gevonden die ook super lief is met mijn kindjes. Het komt goed maar blijf in jezelf vertrouwen!

#181371 Reactie

Chris

Hoi Susanne,

Ik zie dat dit bij jou al behoorlijk lang speelt. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en kan alleen maar zeggen dat je een dergelijke situatie niet te lang moet blijven hangen. Daar wordt uiteindelijk niemand gelukkiger van. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar grote kans dat zij de spanningen toch ook oppikken.

Groeten,
                      Chris

#183952 Reactie

casa

we verstonden elkaar niet meer… onze relatie was uitgedoofd… maar mijn liefde voor hem en onze kids was te sterk. Ik heb software op zijn telefoon gezet en toen werd het duidelijk hij praatte met zijn beste vriend over alles. Dankzij het meelezen van die gesprekken begreep ik wat er misging en beetje bij beetje (zo valt het niet op) paste ik mijn heimelijk verkregen info toe in de praktijk… I’m sooo happy… we zijn terug zeer close geworden dank zij spyphones.be

#192159 Reactie

Kim

Lastig toch altijd maar…relaties

#192182 Reactie

Bart

Grootste uitdaging in een menseleven zijn relaties inderdaad…

#389795 Reactie

Deborah

Hoi Suzanne
                              Ik weet niet of je nog aktief bent op dit forum maar ben benieuwd hoe het nu met je is. Ik herken zoveel in jouw verhaal en zit er nu ook nog middenin. Weet gewoon niet wat ik nu moet. Ik hoor graag van je.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            Reageer op: Komt het ooit goed?
                            Mijn informatie: